czwartek, 19 lipca 2012

Naturalna Pielęgnacja Zielona Glinka


Zielona Glinka jest podstawą w pielęgnacji mojej twarzy.

Zakupiłam jej dużą ilość na allegro niestety nie pamiętam, od jakiego sprzedawcy.

 Jest w 100% naturalna.

Glinka nawilża, wygładza, łagodzi podrażnienia  a także matuje, zapobiega powstawanie zaskórników,
Wchłania zanieczyszczenia oraz ma jeszcze wiele
Wiele innych cudownych właściwości.




Stosowanie:
Glinkę stosuję tylko na twarz raz lub dwa razy w tygodniu. Wsypuję niewielką ilość do pojemnika, w którym będę rozrabiać maskę i mieszam ją z mlekiem tak z Mlekiem :) aż uzyskam papkę.
Glinka wtedy jest dłużej mokra i przy okazji dostarczę twarzy trochę składników, jakie daje mleko ( a uwierzcie, że daje super efekty). Glinka na naszej twarzy nie może zaschnąć, musi być cały czas mokra. Kiedy zaczyna zasychać spryskuję moją twarz wodą różaną. Glinkę trzymam na twarzy 25minut, po czym ją zmywam.


1 komentarz:

  1. Moja cera kocha glinki wszelkiego rodzaju, ale na pomysł z mlekiem nie wpadłam wzceśniej i na pewno spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...