poniedziałek, 9 lipca 2012

Paletka Cieni SEPHORA Moonshadow baked palette


Paletka Cieni SEPHORA Moonshadow baked palette In the nude

Paletkę tą zakupiłam przed Świętami Bożego Narodzenia w perfumerii Sephora za ok 130zł i niestety była to chyba seria limitowana :(
Paletka zawiera 10 cieni wypiekanych. Kiedy je zobaczyłam byłam pod wielkim wrażeniem i wiedziałam, że muszą być moje :) Paletka jest solidnie wykonana a w środku znajduje się lusterko.

Cienie mogą być używane na sucho i mokro :) Są bardzo napigmentowane :) niestety zdjęcia nie odzwierciedlają ich pięknych kolorów :( Są trwałe... Łatwo się rozprowadzają... Wydajne...
Niestety drobinki mogą się osypywać :(

Kolory są idealne dla każdego koloru oczu

Podobno jest to tańsza wersja paletki Naked by Urban Decay :) niestety nie mogę ocenić tego sama, bo jej nie posiadam...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...