niedziela, 18 listopada 2012

Maseczki Avon Planet Spa



A dzisiaj w końcu czas na recenzję maseczek z Avonu z Serii Planet Spa 

Maseczki kupiłam w katalogu razem z mamą w jakiejś promocji po tym jak przeczytałam kilka ich recenzji... 
 Nie jestem fanką Avonu, uważam, że mają dość mało produktów godnych uwagi.

  
Pierwszą maseczką, jaką posiadam jest Wygładzająca maseczka do twarzy 'Ryż i sake'
Kupiłyśmy 2 sztuki, ponieważ jedną ma moja mama a drugą ja. 

Jest to maseczka typu peel off - lubię takie maski, dobrze się zdejmuję (jak do końca zaschnie), ale źle się ją nakłada ( ciężko rozprowadza - dużo zostaje jej na palcach, jak nie rozprowadzimy szybko to spływa z twarzy) 
Jest bardzo wydajna i ślicznie pachnie :))
Zapach jest dość intensywny i czuje go przez cały czas, kiedy mam ją na twarzy, więc nie każdemu może to przypaść do gustu
Cera po niej jest wygładzona, miękka bardzo delikatna
Oczyszczenia nie zauważyłam 

Do stosowania raz w tygodniu



Następna maseczka to Maseczka błotna z minerałami z Morza Martwego
Dość fajne błotko :)))
Jest wydajna, zapachem nie zachwyca - jest taki sztuczny i ciężki
Dobrze się rozprowadza i zmywa z buzi
Delikatnie ją oczyszcza 
Wągry są mniej widoczne, delikatnie zwęża pory
Cera jest mięciutka 
A co do zminimalizowania świecenia - nie zauważyłam, buzia się świeci jak świeciła

Do stosowania dwa razy w tygodniu 


I ostatnią maseczką jaką używałam z tej serii jest Śródziemnomorska nawilżająca maseczka z oliwką

Moim zdaniem najlepsza z tych trzech

Wydajna ! ! !
Nawilża - nie natłuszcza cery - doskonała do użycia przed makijażem
Cera jest uspokojona, nie zaczerwieniona
Co najważniejsze nie zapycha 
Zapach dość delikatny
Łatwo się rozprowadza i zmywa

Stosowałam różnie, zależało od nawilżenia mojej cery - czasami raz a czasami dwa razy w tygodniu


Czy kupię je ponownie???

Nie, ale tylko, dlatego że nie będę więcej zamawiać produktów w Avonie, ponieważ nie mam do niego dostępu.

3 komentarze:

  1. Ja też nie :D

    (to odpowiedz na Twój komentarz u mnie ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za kosmetykami z Avonu - chemiczne są według mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam tą z lotosu i jak dla mnie nic nie robiła tylko ładnie pachniała - nie lubię AVONu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...