niedziela, 30 grudnia 2012

Maseczka błotna Biochemia Urody - recenzja


A dzisiaj trochę z naturalnej pielęgnacji, czyli Maseczka Błotna z Biochemii Urody. 

Ośmielę się stwierdzić, że jest to najlepsza maseczka oczyszczająca, jaką do tej pory stosowałam ! ! ! 

Zakupiłam ja przy okazji zakupów na BU 

Kosztowała 12.80zł za 25gram - uważam, że jest dość droga, ponieważ wystarczyła mi jedynie na 10 użyć - do jednego zastosowania używałam jej w bardzo małych ilościach a i tak działała cuda :))) 

Jak widać na zdjęciu jest to delikatnie żółty proszek 
Zapach - dla mnie pachnie mokry piachem ;) Nic specjalnego - zapach nie przeszkadza i jest delikatny


Producent zapewnia nam, że:
Maseczka działa:
» odtłuszczająco (wchłania nadmiar sebum),
» antybakteryjnie i przeciwzapalnie, -
» mineralizująco (błoto termalne jest bogate w minerały: krzem, glin, magnez, żelazo, siarkę, a także miedź, mangan i selen)
» gojąco i łagodząco,
» uelastyczniająco i wzmacniająco na strukturę skóry,
» antyoksydacyjnie i odświeżająco,
» wygładzająco i peelingująco,
» pomaga oczyścić i zwęzić pory skóry
» poprawia i ożywia koloryt skóry.


Moja opinia 
Maseczka działa rzeczywiście odtłuszczająco - zauważyłam, że na drugi i na trzeci dzień po jej zastosowaniu wydzielanie sebum było zminimalizowane. Wypryski szybciej się goiły oraz były uspokojone i wybielone.
Niesamowicie oczyszcza i zwęża pory... Moje wągry na nosie były w dużym stopniu wybielone - jakby ich tam nie było. Skóra staje się napięta i zebrana "do kupy" Staje się jednolita, uspokojona i odświeżona. Jest delikatna, mięciutka i rzeczywiście wygładzona  - wydaje mi się, że delikatnie ją także nawilża. 



Stosowanie
Stosowałam ją 2 razy w tygodniu. Niewielką ilość maseczki mieszałam z wodą różaną - trzeba dość długo ja mieszać, ponieważ ciężko jest ją połączyć i stworzyć z niej papkę. Trzymałam ją na twarzy ok 20 minut i spryskiwałam wodą różaną, aby była na twarzy wilgotna. 



Przy zamówieniu na BU na pewno będzie to jeden z produktów, które zamówię - oczywiście o ile będę miała dalej problemy z cerą... 

3 komentarze:

  1. Nie używałam jej jeszcze, ale nadrobię :) Właśnie kończy mi się olej manoi, to chyba dobry pretekst, aby złożyć zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wypróbować. Moja skóra jest w złym stanie, może mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna maseczka, wygląda jakby to było dokładnie coś dla mnie. Dorzucę do koszyka przy następnym zamówieniu na BU :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...