poniedziałek, 17 grudnia 2012

Olej Arganowy i Olej Tamanu Biochemia Urody


Cześć Dziewczyny  ! ! !

Na początku lipca złożyłam swoje pierwsze zamówienie na Biochemii Urody :))) 
Paczka przyszła bardzo szybko, była dobrze zapakowana - nic się w środku nie przewracało i nie było możliwości żeby jakiś produkt się zniszczył podczas wysyłki. 
Kiedy przyszła paczka byłam bardzo podekscytowana i szczęśliwa jak sama musiałam mieszać te wszystkie proszki itd. :D A używanie ich to fantastyczna sprawa :)))


Przymierzałam się do tego zamówienia dość długo, ponieważ miałam wiele produktów, które postanowiłam zużyć a dopiero później wsiąść się za nowe i testować :)))
Udało się ! ! !
Zmobilizowałam się i wykańczałam produkt po produkcie i dopiero później zastępowałam go drugim
Byłam bardzo szczęśliwa, kiedy ilość moich kosmetyków się zmniejszała i czas do zamówienia się skracał...



Przechodząc do sedna sprawy dzisiaj chciałabym, aby było troszkę olejowo i chciałabym wspomnieć wam o dwóch produktach - olejkach, jakie zamówiłam z BU 
czyli:

Olejek Arganowy
Olejek Tamanu 

Byłam dość sceptycznie nastawiona do "olejowania" twarzy, ponieważ mam skórę mieszaną/trądzikową i bałam się, że mnie zapchają, ale po przeczytaniu opisu olejków na stronie BU i recenzjach dziewczyn na blogach - zaryzykowałam, z czego jestem teraz bardzo zadowolona :))



Jako pierwszy zaczęłam stosować Olejek Arganowy,  ponieważ przy stosowaniu maści antytrądzikowych moja cera potrzebowała czasami nawilżenia - olejek ten sprawdzał się do tego doskonale ! ! !
Po jego stosowaniu zauważyłam, że skóra jest wypoczęta i taka uspokojona - miejsca po wypryskach szybciej się goiły
Nie zapychał 
Wykończyłam już całe opakowanie - ale kiedyś na pewno do niego wrócę :) 


Olej Tamanu - jestem w trakcie jego stosowania i wydaje mi się, że zużyłam już ponad połowę opakowania. Jak dla cery trądzikowej czy mieszanej jest dużo lepszy, ponieważ jest dla niej bezpośrednio
dedykowany
Olejek ma działanie antybakteryjne, antygrzybiczne, antywirusowe itd. ;) 
Na mojej cerze zauważyłam wielką zmianę, od kiedy go stosuję:
- blizny potrądzikowe stały się mniej widoczne - wybiela je - przynajmniej tak mi się wydaję :D, ponieważ niektóre plamki mam już od kilku miesięcy a dopiero teraz widzę, że delikatnie zanikają :)
- jak pojawi się jakiś "nie przyjaciel" szybko się goi i znika
- szybciej goją się też strupki itd.
- zauważyłam także mniejszy wysyp, (ale to prawdę mówiąc mogło być spowodowane także innymi czynnikami) 

Czy kupię ponownie???
Jeżeli nie pozbędę się do końca plamek oraz trądziku na pewno u mnie zagości 




Jak stosuję olejki???? 
Przy zamówieniu na BU zamówiłam także Żel Hialuronowy i olejki stosuję w połączeniu właśnie z tym żelem.
W zagłębienie dłoni wylewam troszkę żelu i trochę olejku, po czym mieszam ze sobą - dość długo, ponieważ żel hialuronowy dość ciężko wymieszać w jednolitą konsystencję z olejkiem.
I nakładam na czystą twarz.
Olejki stosuję w dzień, kiedy jestem w domu i wiem, że nie będę nigdzie wychodzić.
Dlaczego na dzień?? Ponieważ musiałam zrezygnować z nich na noc na rzecz maści, antytrądzikowych.
Zresztą wydaje mi się, że jest do lepszy sposób, ponieważ olejki nie wchłaniają się za szybko i mogłyby podczas snu wycierać się o poszewkę poduszki a tak przez cały dzień nasza twarz nie ociera się bezpośrednio cały czas z jakimś przedmiotem czy coś w tym stylu. 


Olejki arganowy wchłania się szybciej niż olejek tamanu, ale osobiście mi to nie przeszkadza
Jedynym minusem, jaki zauważyłam w tych dwóch olejkach jest opakowanie, w jakim do nas przychodzą - nie podoba mi się to, że nie widzimy ile produktu zostało nam do końca opakowania




Jeżeli chcecie zobaczyć to są moje zakupy, jakie uczyniłam na Biochemii Urody:
Trochę tego jest, więc jak możecie się spodziewać niebawem jeszcze kilku recenzji 



A wy stosowałyście te olejki??? :)
Jakie rezultaty???? :) 

6 komentarzy:

  1. nie stosowałam, bo na szczęście moja buśka tego nie wymaga :)


    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam tamanu punktowo teraz ;)
    wcześniej robiłam swoją mieszankę olejków z tamanu między innymi, ale jednak wolę krem DLA Niszcz pryszcz :) wygodniej i nie muszę do lodówki latać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stosowałam arganowy na włosy. sprawdził się średnio ale może to kwestia czasu :) będe próbwać dalej .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamówiłam olejek tamanu z BU, ale nie było mi dane go użyć, ponieważ ubiegł mnie TŻ, który postanowił zapuszczać włosy i rozpoczął swoją przygodę z olejowaniem:D A chciałam go użyć zgodnie z przeznaczeniem w celu rozjaśnienia przebarwień i walki z nieprzyjaciółmi nękającymi moją twarz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam olejek arganowy ale nie byłam zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam ten olejek. jest super. Mam dużą wersję i nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez niego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...