piątek, 31 sierpnia 2012

Zakupy kosmetyczne sierpień

                   
    Żel do mycia twarzy Vichy, Normaderm kupiłam go w Super-Pharm za 34,99 zł
Kupiłam go ponieważ był w promocji i będzie czekał teraz trochę na swoją kolej

Płyny micelarne Bioderma Sensibio zakupione także w Super-Pharm na promocji za 31,99 zł za 2x250ml 
Wziełam ostatnią sztukę tzn ostatni dwupak :) 

Odżywka do włosów w sprayu chroniąca przed wysoką temperaturą, kosztowała ok 12 zł 

Bourjois, Healthy Mix,podkład, kupiłam go w Rossmannie za ok 60zł 

Pogrubiający puder do rzęs zakupiony w Douglas za 11,99 zł 

Pilniczek szklany, kupiłam go w Rossmannie za ok 12 zł 

Kupione w Douglas                                                                                            Olejek Sesa kupiony na allegro za 23zł


















                  Kosztowały 8.24zł

środa, 29 sierpnia 2012

Krem głęboko nawilżający do stóp i Spray odświeżający Foot Works AVON

Dziś recenzja produktów do stóp z AVON  

Krem głęboko nawilżający moim zdaniem naprawdę bardzo fajnie nawilża skórę, jest delikatna i mięciutka. Bardzo szybko się wchłania i jest dość wydajny. Jego wielkim minusem jest zapach - którego nie mogę znieść. Gęsta konsystencja. Tani.

Odświeżający dezodorant do stóp
Produkt odświeża stopy na cały dzień, efekt chłodzenia czuć ok 5 min.
Zapach - okropny

Produkty te więcej u mnie nie zagoszczą ;) Nie widzę w nich żadnych rewelacji ;)
I przepraszam za tak krótką recenzję, produkty nie zachwyciły mnie i robią bardzo niewiele ;)

wtorek, 28 sierpnia 2012

Kuracja antytrądzikowa 2


Hej Dziewczyny ! !

We czwartek skończyłam swoje maści antytrądzikowe i zdecydowałam, że trzeba odwiedzić lekarza dermatologa.
Ostatnie maści, które stosowałam nie przyniosły żadnych rezultatów. 
Stan mojej cery poprawił się, ale na pewno nie jest to zasługa tych maści. 

Chciałabym pokazać wam dzisiaj leki, które będą walczyć z moim trądzikiem....




Żel Epiduo 
Do stosowania na noc
Początkowo należy smarować nią twarz, co 2-3 dni, ponieważ skóra twarzy powinna pomału przyzwyczajać się do tak silnego leku. Jak zafundujemy naszej cerze na początek smarowanie noc w noc możemy ją bardzo a to bardzo wysuszyć. Po jakichś dwóch tygodniach zacznę stosować ją na każdą noc i będę obserwować jej stan nawilżenia.
Cena 46.87zł

Maść/Żel Davercin
Do stosowania na dzień
Będę stosować ją na dzień, kiedy będę przebywała w domu i nie będę potrzebowała nakładania makijażu.
Po jakimś czasie stosowania przetestuję jak będzie sprawdzać się pod makijażem.
Cena 24.38zł 

Normatabs Suplement Diety.
Tabletki do stosowania codziennie po jednej. 
Cena 28.31


Kurację będę stosowała minimum 3 miesiące i na pewno podzielę się z wami efektami. 

piątek, 24 sierpnia 2012

Pudry Benefit z Allegro


Chciałabym przedstawić Wam dzisiaj moją przygodę z pudrami "Benefit Hoola i Coralista" z Allegro oraz przedstawię Wam moją opinię na ich temat :)

Zapraszam!! 



Pudry te zamówiłam w maju, zaś przed zakupieniem ich mój chłopak zadzwonił do sprzedającego pytając się czy jest to produkt oryginalny czy jednak bardzo dobra podróbka ;) 

Kosztowały one 30zł za sztukę, więc pewna byłam, że jest to podróbka, ale jednak warto było zadzwonić i zapytać :) Sprzedający zapewnił nas, że jest to produkt oryginalny i że może przedstawić nam dokumenty na oryginalność przedmiotów ;) Nie chciało nam się w to bawić, więc zostawiliśmy to w spokoju i po kilku dniach namysłu zamówiłam  Bronzer "Hoola" i Róż "Coralista".  
Przesyłka przyszła bardzo szybko, z czego byłam bardzo zadowolona ;) Zaś po otwarciu jej jednak mina na mojej twarzy była już inna. 

Osobiście posiadam jeden puder z Benefit (na pewno oryginalny - zakupiony w Sephora) jest to Benefit 10 puder dwukolorowy, i po porównaniu go tzn. na początku pudełeczek z allegro z oryginałem od razu zobaczyłam różnicę....  
Kiedy otworzyłam pudry i wypróbowałam je na twarzy byłam dosyć zadowolona z efektów i już nie wiedziałam czy to podróbki czy oryginały... Tłumaczyłam sobie, że są to produkty, które zostały wadliwie wykonane i nie mogły iść na sprzedaż do sklepów :P 
Na drugi dzień postanowiłam zajść, do Sephora i dokładnie je obejrzeć. 
Byłam  rozczarowana, bo wykonanie pudełeczek było jeszcze gorsze niż sobie wyobrażałam, zaś, co do kolorów wydaję mi się, że są prawie identyczne, zaś podróbki są dużo mniej napigmentowane
Pudry Benefit mają jedwabistą konsystencję i bardzo ładnie pachną, moje zaś zapachu nie posiadają i mają taką "nijaką" konsystencje. 



Jak za taką cenę bardzo ładnie wyglądają na twarzy ;)
+ nie zapychają                  + nie uczulają 

Bronzer:
nie posiada pomarańczowych tonów,
wydajny
matowy
bez drobinek
nie robi plam

Róż:
delikatny kolor
posiada drobinki
łatwo się rozprowadza
wydajny

Stosuję je teraz i  jestem z nich bardzo zadowolona, ale w przyszłości ( jak zaoszczędzę :P ) na pewno zakupię sobie oryginale produkty. 

środa, 22 sierpnia 2012

Woda Różana

Chciałabym opowiedzieć  Wam o wodzie różanej :)

Wodę różaną stosuję na kilka sposobów :)
  • jako tonik
  • dodaje ją do maseczek
  • spryskuję nią zieloną glinkę, gdy zaczyna zasychać na twarzy
  • spryskuję nią również włosy



Woda różana posiada bardzo wiele właściwości pielęgnacyjnych: 
  • odświeża skórę
  • nawilża
  • koi
  • łagodzi podrażnienia
  • działa przeciwzapalnie                                                   
  • reguluje wydzielanie sebum
  • sprawia, że włosy są mięciutkie 
  • oraz wiele, wiele innych 

Można ją stosować do każdego typu cery :)

Ma śliczny zapach

Eveline, Spa! Professional, Kwiat Lotosu, Nawilżająco - ujędrniający balsam


Balsam przeznaczony do skóry suchej ;)  Niestety efekt nawilżenia nie utrzymuje się zbyt długo na skórze :(

Idealny na lato, ponieważ szybko się wchłania i nawet w bardzo gorące dni nie spływa nam ze skóry i nie lepi się jak robią to niektóre balsamy....
Ujędrnia...

Ma bardzo ładny i delikatny zapach... - Niestety ma inny zapach niż mus do ciała z Avon Planet Spa

Konsystencja idealna nie jest za rzadka - bardzo dobrze się rozsmarowuje

Jest bardzo wydajny i tani - za pojemność 500ml płacimy ok 15zł

Wygodne opakowanie - z pompką




Jeden z tych lepszych :) 
Swój już skończyłam, więc czas na zakup kolejnych balsamów z tej serii :)

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Korektor w płynie Bell

Hej ;)

Dziś parę słów na temat korektora pod oczy z Bell                                  
Kupiłam go po przeczytaniu wielu dobrych opinii na jego tematu zaś mnie natomiast nie zachwycił nie jest to, to, czego szukałam...

Korektor ten bardzo ładnie rozświetla skórę pod oczami zaś nie radzi sobie z dużymi cieniami pod oczami :( Wchodzi w załamania, co bardzo nie estetycznie wygląda :( Jego wielkim minusem jest to, że gdy go nakładam na skórę pod oczami zaczyna mnie piec i odczuwam to pieczenie do tego momentu aż go dobrze nie rozprowadzę. 

Po za tym jest bardzo wydajny oraz tani. 
Ma fajną konsystencje, dzięki czemu łatwo się go rozprowadza ;) Napina skórę pod oczami 
Nie podkreśla suchych skórek, Nawilża


Będzie idealny dla dziewczyn, które nie mają zbyt dużych problemów z cieniami pod oczami 
Jako korektor, na co dzień nie jest zły jak za taką cenę zaś na wielkie wyjścia gdzie musimy wyglądać specjalnie nie spełni naszych oczekiwań. 

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Disneyland Paris

Oto trochę zdjęć z naszego weekendowego wyjazdu ;) 
Disneyland odwiedziliśmy rok temu w wakacje ale że mam dzień wolnego chciałam wrzucić zdjęcia z tego wspaniałego i rzeczywiście magicznego miejsca :) 

Zdjęcia nie są jakieś wspaniałe ponieważ były robione wtedy jeszcze starą cyfrówką a nie na potrzeby bloga ;) o którym wtedy nawet nie myślałam :) 

Zajechaliśmy tam i wróciliśmy pociągiem TGV a noce spędziliśmy w Hotelu Santa Fe :) 





Piosenka towarzysząca paradzie ;) 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...