wtorek, 5 lutego 2013

Akcja Pijemy Drożdże - zakończona - moja opinia

Drożdże ! ! !


Minęły już 3 miesiące, więc nadszedł czas na zakończenie mojej "kuracji picia drożdży" 

Przyznaję się od razu, że zdarzało mi się zapominać o wypiciu drożdży lub po prosty ich nie kupić.
Podczas świąt miałam kilka dni przerwy oraz w między czasie na pewno zdarzyło mi się opuścić z 10 dni bez picia ;) 


O moim przepisie możecie przeczytać tutaj


Efekty
Włosy - pojawiło się mnóstwo baby Hari ;) Włosy rosły bardzo szybko, ponieważ musiałam latać do fryzjera i co półtora miesiąca i malować odrosty ;) Na długości tego nie widać, ponieważ przy każdej wizycie je podcinałam dość sporo a po za tym końcówki mam bardzo, bardzo zniszczone i same mi się wykruszają :))

Kiedy zaczeszę włosy w kucyk wyglądam jak lew :D :D :D
Stoją mi takie antenki z każdej strony :)  





Twarz - na szczęście wysyp twarzy mnie ominął a stan mojej cery bardzo się poprawił - od czasu do czasu pojawia się kilka nieprzyjaciół i to wszystko :)))



Paznokcie - przestały się rozdwajać i są mega twarde ! ! ! 


Zdrowie - miałam delikatne problemy z żołądkiem - drożdże wszystko uregulowały :))) 



Jestem MEGA zadowolona z efektów, jakie przyniosły mi drożdże :)

Po wakacjach albo nawet podczas wakacji na pewno powrócę do picia drożdży :)))

15 komentarzy:

  1. jakoś nie mogę się przekonać do ich smaku ale efekt wspaniałe :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mogłam ;) ale się przyzwyczaiłam ;)

      Usuń
  2. łaa, co za efekty :) ja próbowałam je jeść, ale po tygodniu poległam, chyba muszę zacząć pić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekty :) ! Ja raz spróbowałam wypić drożdże... Nigdy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Pamiętam, że byłaś obserwatorką bloga krash-world.blogspot.com. Niestety wdarł się ktoś na niego i zostałam zmuszona do tworzenia wszystkiego od początku. Mam nadzieję, że podobnie jak poprzednio dołączysz do obserwatorów. :)
    Serdecznie zapraszam Cię na http://ctpdg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Też chciałabym być tak systematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piłam 2 razy po 3 i 2 miesiące, efekty były fajne do czasu ąz opuściłam 1 kubek- masakra na twarzym, wiec zrezygnowałam. Nie zasze mam czas wypić ani kupić a zkoda mi twarzy przez jeden dzień zapomnienia

    wygraj Shinyboxa w moim konkursie urodzinowym, zapraszam
    http://gosika90.blogspot.com/2013/02/wygraj-shinybox.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie:) ja robiłam kolejne podeście, nie wiem jakim cudem ale tym razem miałam ogromny wysyp po tygodniu i zrezygnowałam, ale swoje 3 miesiące już kiedyś mam za sobą i wiem jakie to skuteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się kończą tabletki drożdżowe
    teraz może zacznę je pić? zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słuszalam ze dobrze wplywaja na wlosy i paznokcie, ale zeby unormowaly pracy żałądka to mdla mnie nowosc- zainteresowalas mnie tym- chyba tez sie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...