środa, 20 lutego 2013

Pijemy Soki ! ! ! ! ! Natka pietruszki

Cześć Dziewczyny ;)))

 Pod koniec wakacji trafiłam na posta niesamowitej blogerki AlinyRose :)
 Pisała o soku z natki pietruszki, który sobie popija i jakie działa cuda :))
 Po tych zachwytach i ja postanowiłam zmobilizować się i zacząć przyrządzać sobie tą zieloną mieszankę codziennie :))


 Moja ciocia, która mieszka niedaleko ma dość duży ogródek, więc od razu pojechałam, aby sprawdzić czy ma ona  pietruszkę :))
 Miała ! ! !
 Huuurrra !!! Ucieszyłam się jak małe dziecko :))
 Po krótkiej rozmowie, ciocia oznajmiła mi, że mogę przyjeżdżać, kiedy chcę i rwać natkę ile chcę, ponieważ nie jest ona jej potrzebna :)))
  Moje szczęście było jeszcze większe :D 
 Okazało się, że wszystkie składniki będę miała za darmo i nic mnie to nie będzie kosztować, ponieważ drugi produkt, który używałam do tej mieszanki miałam w swoim ogródku, czyli jabłka.



Natka pietruszki zagęszcza włosy i powoduje wyrastanie mnóstwo babyhair :)))

 Tak samo było u mnie :) Włosy nie zaczęły mi szybciej rosnąć, ale zauważyłam dużo babyhair, które odstawały mi na czubku głowy ;)
 Włosy przy samej głowie są dużo gęściejsze niż pozostałe :))
  Efekty nie były aż tak bardzo spektakularne, ale pewnie, dlatego że piłam ten sok tylko 2 miesiące.


 Nie chcę teraz kupować natki w sklepie, ponieważ mały pęczek kosztuje ok. 2zł
 a ta natka bardzo mocno różni się od tej hodowanej w prywatnym ogródku:
 - prawie w ogóle nie pachnie
 - strasznie szybko się marnuje i nie nadaje do użytku


 Kurację zamierzam zacząć znowu na wakacje i korzystać ze swoich domowych produktów


Przepis:
 + Pęczek natki
 + 2 jabłka
 + woda


 Jabłko kroiłam na kilka części, dodawałam natkę, wodę i wsadzałam do blendera po czym wychodziło mi takie coś :))

 Soczek piłam codziennie
 Porcja jaką robiłam wystarczała mi na 2 szklanki 



 Piję ostatnio dużo soków i myślę jeszcze o innych postach na ten temat
 Co wy na to??? :)

 Pozdrawiam Sylwia

12 komentarzy:

  1. jak tylko natka pojawi się w babci ogródku wiosną zaczynam pić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zdrowe i bogate w witaminy nie to co sklepowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę z chęcią bym wypróbowała ale ja lubię pietruszkę jedynie jako przyprawę w potrawach :D Ale dla takich cudów może się przemogę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak smakuje?:) Nie przepadam za pietruszką:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie notki, zawsze można się czegość nowego dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś piłam ten sok, ale robiłam go w sokowirówce..
    Później niestety mi się zepsuła, a zmiksowane mi nie smakowało :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi być bardzo zdrowy i pełen witamin... Ale smak pietruszki mnie zdecydowanie odstrasza;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jabłkiem nic prawie nie czuć :)))

      Usuń
  8. hej w jednym z postów (nie mogę go znaleźć :P) pisałaś o maskach do włosów, które kupiłaś w hurtowni, czy jest ona w Lublinie? Jeśli tak to możesz podać adres? ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama zamawiałam telefonicznie i przywieźli nam wszystko kurierem ;) ale to z hurtownii w Białymstoku :))

      Usuń
  9. zrobiłam kiedyś, całkiem smaczny wyszedł, ale tak jak mówisz, natka drogo wychodzi w sklepach;p może posadzę sobie na oknie;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za przepis, na pewno na wiosnę, lato wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania!!! :))
Również zaobserwuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...