czwartek, 7 marca 2013

Olay Complete Emulsja odżywczo-nawilżająca na dzień



Emulsje zakupiłam pod wpływem pozytywnych opinii, niestety u mnie nie sprawdziła się tak jak tego oczekiwałam. 
Produkt ten możemy dostać praktycznie we wszystkich drogeriach. za ok 20zł

Opakowanie - plastikowe, solidne i grube, inne niż w innych kremach, higieniczne, ale jak dla mnie nie jest wygodne, ponieważ produktu wydobywa się albo za mało albo za dużo, a kiedy nam się kończy to musimy rozcinać opakowanie, ponieważ bardzo dużo produktu zostaje na jego ściankach mimo to, że trzymałam go cały czas do góry dnem.
Plusem jest to, że jest duże, ponieważ produktu jest aż 100ml 


Filtr
- posiada spf 15, dla mnie to bez większej różnicy, ponieważ zawsze stosuję dodatkowy filtr


Zapach
- ma delikatny zapach, bardzo przyjemny 


Konsystencja
- ma dość rzadką konsystencję w porównaniu do innych kremów. Ale w końcu to emulsja 


Wydajność
- produkt jest dość wydajny, wystarczy mała ilość, aby rozprowadzić go na twarzy



Działanie -
oczekiwałam większego nawilżenia tego produktu, jak dla mnie nie nawilża, ale bardzo a to bardzo delikatnie a na zimę spodziewałam się czegoś więcej.  Długo się wchłania, a kiedy nałożymy go dużo za dużo na buzię podkład, który chcemy nałożyć zaczyna się rolować. 
Producent zapewnia nas, że cera będzie wyglądać promiennie i zdrowo... Ja nic takiego nie zauważyłam 
Po nałożeniu kremu na podrażnioną skórę - zaczyna piec i szczypać! 


Emulsja będzie idealna dla dziewczyn, które potrzebują wyłącznie delikatnego nawilżenia.


Skład jest bardzo długi i wydaje mi się że nie jest za specjalnie fajny 





A jak u was sprawdzila się ta emulsja??? :)))

5 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ciekawi ten produkt, ponieważ mam cerę tłustą i nie potrzebuję dużego nawilżenia, pod makijaż mógłby się sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piec i szczypać? chyba go nie przetestuję, a szkoda :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, nie licząc kilku próbek. O tej emulsji nie słyszałam ale interesował mnie swego czasu ten krem Total Effects :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...