niedziela, 24 marca 2013

Szczotka do włosów Tangle Teezer - wersja zwykła i w kompakcie

   U mnie oczywiście też ta recenzja musiała się pojawić :D
  Czyli szczotka do włosów, bez której nie mogę żyć :) 

Tangle Teezer wersja podstawowa i w kompakcie - porównanie 


Jako pierwszą zakupiłam szczotkę w wersji standardowej.  Została kupiona na allegro za 55zł jakiś rok temu :) Na święta w prezencie od swojego brata dostałam wersję w kompakcie, którą mogę nosić w torebce i wozić wszędzie nie niszcząc przy tym mojego drugiego maleństwa :)))



Obie szczotki: 
 Nie wyrywają włosów, bardzo dobrze je rozczesują, gdy są splątane, radzi sobie z suchymi jak i z mokrymi włosami. Rozczesywanie moich włosów inną szczotką lub grzebieniem trwało zawsze jakieś 15 min ;/ po umyciu są strasznie splątane a tymi szczotkami to tylko chwila nic nie ciągnie i nie boli :) Można nimi wykonać także masaż głowy.. Włosy się nie puszą i nie elektryzują.... 

Polepszyła stan moich włosów !!!! 


 Ponadto są bardzo wygodne  w użyciu, dobrze się je myje, leciutkie i bardzo trwałe, ponieważ posiadam wersje podstawową już dość długo i nie widać, aby ząbki się mocno powyginały :) jedynie, co widać ze śladów zużycia to się trochę wytarła na "pleckach" :P 

 Należy przechowywać ją kładąc właśnie na "pleckach”, aby nie wygiąć ząbków.


Wersja kompaktowa jest także bardzo dobra i jestem nią zachwycona, ponieważ mogę wszędzie ją ze sobą zabrać, :)) ale... Na pewno musimy dość dłużej czesać nią włosy, ponieważ nie dochodzi do głębszych partii włosów. Nie jest za bardzo wygodna do trzymania w rękach, ale wybaczam jej to ;) 

4 komentarze:

  1. Chciałam ją kupić, ale odpuściłam na razie.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym chciała, ale ciągle zakup odwlekam w czasie:/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...