sobota, 6 kwietnia 2013

Biedronka - co w niej znalazłam??? ;)


Właśnie to kupiłam!!! :))) Mnóstwo produktów do pielęgnacji :))

Biedronka bardzo miło mnie ostatnio zaskakuje nie dość, że kosmetykami to i produktami do domu - różnego rodzaju akcesoriami .

Więc tak:
Nowość w Biedronce, czyli płyn micelarny,
Krem do rąk z Neutrogena,
Peeling gruboziarnisty z Lirene
Opakowanie płatków kosmetycznych





Na peelingi z biedronki miałach ochotę już od kilku lat, ale niestety nigdy a to nigdy nie było ich w żadnej biedronce, w której byłam ;) Pierwszy raz na nie trafiłam, więc wzięłam wszystkie trzy...


A jak u Was relacje z Biedronką??? ;))

19 komentarzy:

  1. również mnie Biedronka zaskakuje pozytywnie i ostatnio też nabyłam kilka kosmetyków w tym jak Ty płyn micelarny i płatki kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój nowy ulubiony płyn micelarny <3 ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę na płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na te peelingi już poluję od dawna. szczęściara z Ciebie, że udało Ci się je dorwać ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dlatego że koło 10 godziny byłam w Biedronce i to ostatni wzięłam :D

      Usuń
  5. Mnie peelingi bardzo kuszą, ale muszę pozużywać te co mam pootwierane, więc z nich zrezygnowałam :) Za to micel bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś te peelingi i zapach ich jest bardzo chemiczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja skusiłam się tylko na płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nie widziałam tych płatków ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wcześniej była też promocja na te płatki to nie było ich w żadnej Biedronce w moim mieście :(

      Usuń
  9. Jeszcze nie byłam w biedronce, ale koniecznie muszę pójść po peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kupuję w Biedronie,w czoraj waciki kosmetyczne i2 nowe żele do mycia twarzy dla cery wrażliwej. Już wypróbowałam, pierwsze wrażenie fajne:) Fajny blog, obserwuję, zapraszam do siebie pozdrawiam Elina:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja upolowałam eeelajner, peeling borówkowy płatki i sól :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam w rękach te peelingi, ale nie kupiłam, w ostatniej chwili się otrzęsłam:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten płyn miceralny. niedługo skończy mi się obecne opakowanie i na pewno pobiegnę do Biedronki kupić kolejne :D

    Kuszą te peelingi BeBeauty jak i peeling Lirene, ale na razie czekam na wypłatę, więc się nie skuszę ;) Jeśli w środę nadal będzie można je dorwać na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa tych peelingów ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. kupiłam płyn micelarny ale dla mnie jest słaby

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam krem do rąk z formułą Neutrogena - polecam ;)Zapraszam do mnie stylist55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...