środa, 17 kwietnia 2013

EPISTICK depilacja różdżka - nieszczęsny meszek


Różdżka do depilacji twarzy - gadżet, bez, którego nie mogę żyć ! ! ! !

Depilator do twarzy, który znalazłam przypadkowo na allegro, cena z przesyłką wynosiła 10 zł, więc postanowiłam zamówić A co tam. I przyszło moje cudeńko.


Meszek nad ustami depiluję od kilku lat i jest to bardzo uciążliwe, wcześniej kupowałam plastry z Joanny, później używałam wosk bez używania plastrów a teraz depiluję twarz właśnie tym depilatorem.
  
Depilacja plastrami oraz woskiem była uciążliwa i dość długa oraz często powstawały jakieś zaczerwienienia a także kilka razy naderwałam sobie skórę, co strasznie bolało i nieestetycznie wyglądało przez kilka kolejnych dni.


Jak to działa:
Należy wygiąć EPISTICK w literkę "U" i  przesuwać "góra-dół" przyciskając do twarzy i KRĘCĄC "lewa-prawa" (obracać do wewnątrz lub zewnątrz) palcami końcówki EPISTICK. 
Od razu czuć ciągnięcie włosów i ich wyrywanie. 



Moja opinia: Z tym produktem jest inaczej. Jest to gadżet, który możemy używać bardzo długi czas wystarczy go tylko zdezynfekować i używać dalej. I cena jest moim zdaniem bardzo mała 10zł??? Aktualnie możemy kupić to nawet taniej na aukcjach. Depilacja jest  dosyć bolesna, zresztą każde wyrywanie włosów jest bolesne, ale na szczęście nie powoduje żadnych podrażnień. Urządzenie możemy używać nawet siedząc przed TV - po jakimś czasie używania ból staje się coraz mniejszy.
Depilator ten używam już kilka miesięcy, więc pewnie za jakiś czas kupię sobie następny.



A co wy myślicie o takiej depilacji??? :)))

8 komentarzy:

  1. Po raz pierwszy widzę taki gadżet :) Nie mam problemów z nadmierną ilością włosków na twarzy... ale gdybym miała, pewnie bym skorzystała, zważywszy, że jest tak tani. Tylko jedno mnie zniechęca.. ból, ale tego jak sam wspomniałaś, się nie przeskoczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki bajer! nie widziałam wcześniej takiego wynalazku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze się nie spotkałam z takim depilatorem :D A myślałam że już nic mnie nie zaskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego, ale miałabym wielką ochotę przetestować

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz takie coś widze ;) niezły bajer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę coś takiego;) Faaajne to!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam to kiedyś na allegro. To jest fajna propozycja jak ktoś ma problem z depilacją twarzy. Ja szukałam czegoś do depilacji całego ciała i pojawiła się teraz nowość IPL Lumea, usypia włoski światłem dzięki czemu jest prawie bezbolesna… chyba warto zainwestować w takie urządzenie. (tyle, że tak jak pisałam, to nie jest depilator do twarzy)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tego cudaka na youtube.... zastanawiałam się czy go kupić...... po twoim poście już nie mam wątpliwości :) jest nie drogi, więc skuszę się na niego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...