wtorek, 30 kwietnia 2013

Filtr La Roche Posay ANTHELIOS AC SPF 30


Jeden z podstawowych produktów do pielęgnacji twarzy, o którym każda z dziewczyn powinna pamiętać i regularnie stosować - wiele z nich o niej zapomina a nawet i nie wie. A chodzi właśnie o filtr/spf chroniący skórę przed promieniowaniem.


Sama swój filtr do twarzy zakupiłam rok temu i od tamtej pory dopiero zaczęłam go stosować, aby chronić twarz przy kuracji antytrądzikowej.


Obecnie w swojej kosmetyczce posiadam dwa. Zimą oraz jesienią używam filtru z La Roche Posay spf 30 muszę go zużyć do lata, ponieważ straci ważność a na lato i wiosnę mam filtr 50 z Pharmaceris.


Aktualnie używam La Roche Posay spf 30 Anthelios AC, kupiłam go w aptece za ok 60zł. Kupowałam go zimą i żeby znaleźć go w aptekach musiałam odwiedzić ich dość sporo aż w końcu znalazłam. 



Konsystencja: produkt jest bardzo rzadki i należy uważać przy aplikacji go, ponieważ łatwo można wylać z buteleczki go za dużo


Opakowanie: plastikowe z cienkim aplikatorem


Produktu używam dość mało, ponieważ dość długo się wchłania oraz kiedy za dużo go nałożę zaczyna się rolować. Nie bieli twarzy - oczywiście też przy małym zastosowaniu produktu. Nie przedłuża ani nie skraca trwałości makijażu.
Efektu nawilżenia nie zauważyłam, ale matuje oczywiście po tym jak wchłonie się do końca.
Co najważniejsze nie zapycha. 



Wydajność: bardzo wydajny, ponieważ używam go w bardzo małych ilościach - pojemność 50ml


Filtr nakładam na krem do twarzy - a nie odwrotnie 



Jedną jedyną wadą, jaką zauważyłam w używaniu kremów z wysokim SPF jest to, że przy zdjęciach z fleszem nasza twarz wychodzi strasznie blada. Nie polecam stosowania ich na sesje zdjęciowe.


A jakie wy filtry możecie polecić???

11 komentarzy:

  1. Z ręką na sercu polecam emulsję matującą SPF50 Vichy ! :D Cud,miód i orzeszki ;).Przymierzam się do recenzji :).Pozdrawiam serdecznie i życzę cudnej Majówki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze o niej nie słyszałam :)))

      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  2. Ja również używam Anthelios, ale wersji 50, i mam podobne odczucia jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 mam na lato ale z Pharmaceris :)))

      Usuń
  3. muszę go sobie sprezentować na lato

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie ten jest najlepszy, ale daje radę również Bioderma Akn Mat SPF30 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie słyszałam że ta BIODERMA też jest spoko :))

      Usuń
  5. Z la-roche nie miałam jeszcze kremu do opalania, jedynie żel do mycia twarzy ;D Ale z racji wysokiego filtra muszę o nim pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam dokładnie tego samego filtra :)

    Zapraszam Cię na moje pierwsze rozdanie http://zajrzyjdoszufladki.blogspot.com/2013/05/rozdanie-1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować;) czas się zaopatrzyć w filtry

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...