piątek, 12 kwietnia 2013

Maseczka morska Biochemia Urody - recenzja


Maseczka z Biochemii Urody, którą już prawie skończyłam, więc przyszedł czas na krótką notkę na jej temat


Maseczka działa:
» nawilżająco i odżywczo,  - nawilżająco w 100% maseczka super nawilża skórę
» wygładzająco, lekko peelingująco,  - skóra jest wygładzona i gładka
» gojąco i łagodząco,  - uważam, że dobrze wpływa na wypryski oraz na ranki po nich
» mineralizująco,  - nie zauważyłam
» regenerująco i ujędrniająco, - nie mogę stwierdzić
» lekko napinająco,  - efekt napinania uzyskałam jedynie, kiedy maseczka wyschła mi na twarzy :D
» regulująco i antyseptycznie w przypadku cery tłustej,  - nie mogę tego stwierdzić
» poprawia i ożywia koloryt skóry - skóra jest rozjaśniona i wyrównuje delikatnie jej koloryt


Uważam, że maseczki z zawartością spiruliny działają super na kondycję skóry 



Zapach: maseczki jest dość odstraszający, ponieważ śmierdzi rybami ;) ale da sie to znieść :)

Konsystencja: zielony proszek


Stosowanie: Maseczka wystarczyła mi na jakieś 20 zastosowań a nie na 8-10 jak napisali na BU, stosowałam ją raz bądź 2 razy w tygodniu.  Mieszałam ją z hydrolatem oczarowym a kiedy mi się skończył zaczęłam mieszać ją z mlekiem
 Co do zmywania to jest to dość denerwujące, ponieważ musimy ją długo zmywać z twarzy i cały zlew w łazience jest zielony

 
Skład produktu:
Spirulina Platensis (Spirulina) Powder, Milk/Whey Powder, Mother of Pearl - Spirulina, Mleko w proszku, Masa Perłowa

7 komentarzy:

  1. Ja mam spirualinę - swąd jakich mało ale działanie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam, ale pewnie nadrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałyśmy jeszcze ;)
    Obserwujemy?
    Super blog :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie szykuje się notka o maseczce błotnej z BU:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam przyjemności używania...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy, ale chyba się pokuszę na coś

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu ;/ p.s obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...