wtorek, 2 kwietnia 2013

Następcy zdenkowanych oraz nowości kolorówkowe


A dzisiaj post z moimi zakupami, wszystkie produkty są to produkty dość często polecane, więc wszystkie je dobrze znacie ;))) Ja też musiałam je mieć! :)

Ostatnio pojawia się strasznie dużo postów zakupowych na blogu, ale to tylko, dlatego że wszystko się kończy i zastępuję po prostu kosmetyki nowymi.
Zdarza mi się czasami kupić coś nie potrzebnego! Coś, co mam i jeszcze nie zużyłam, więc znowu przyszedł czas na lekki detox zakupowo - kosmetyczny. 




Puder Bell - Biedronka cena coś koło 11.99zł - robiąc z narzeczonym zakupy w Biedronce i wykorzystując go wsadziłam do koszyka, za co przy kasie  musiał zapłacić ;D 



Bell Lakier - cena 11.99zł - numer      miętowy lakier do paznokci. Kupiony w drogerii Natura. 
Już dawno myślałam nad kupnem miętowego odcienia lakieru aż wreszcie go zdobyłam :))) 



Catrice pomadka Ultimate COLOUR 010 cena 16.99zł - kolor nude - myślałam nad kupnem koloru, 190 ale zdecydowałam się w końcu na ten. Pomadki Catrice są polecane w strefie blogowej, więc postanowiłam zakupić jedną z nich



 Kupiłam trzy produkty z Alterry, które są dostępne tylko w Rossmannie. Zresztą, po co o tym mówię ;) jak wszyscy o tym dobrze wiedzą ;) Kupiłam Maskę, Szampon oraz miniaturkę odżywki do włosów. Wszystko z serii Granat i Aloes do włosów suchych i zniszczonych. Pierwszy raz będę stosować produkty bez sylikonów, więc jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się na moich włosach. 
 Kupiłam miniaturkę odżywki, aby sprawdzić jej działanie oraz aby mieć małe opakowanie, które przyda mi się w podróży. Nie opłaca się kupować tych miniaturek z Rossmanna! ! ! Są drogie ! ! ! Kupiłam je tylko, dlatego że potrzebuję małych opakowań 

Alterra Maska 9.69zł ,    Alterra Szampon 9.49zł,     Alterra Odżywka 3.69zł 


Isana krem do ciała z masłem shea i kakao 9.99zł  - kupiłam go w celu kremowania włosów

Babydream olejek 2.99zł - także miniaturka, kupiony ze względu na to jak już mówiłam potrzebuję małych opakowań a przy okazji przetestuję go, ponieważ już dawno chciałam zakupić i stosować do olejowania włosów ;) 



Synergen Puder 9.39zł - to już moje drugie opakowanie, kiedyś nawet go lubiłam, jest tani więc kupiłam go aby nosić go w torebce i używać w kryzysowych sytuacjach ;) 


Wibo lakiery Expres glow kolor. 231 i 480  - moje pierwsze lakiery z Wibo ;) ale wydaje mi się że nie ostatnie... 

20 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem efektów tego Synergen Puder- napisz może później jakąś recenzję, chętnie poczytam jak się spisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś go już miałam :)) tutaj recenzja http://justemois.blogspot.com/2012/09/recenzja-puderu-synergen.html

      Usuń
  2. a mnie ciekawi opinia kosmetyków z Alterry?!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno się pojawi ;) jestem też ich bardzo ciekawa :))

      Usuń
  3. Mam tę szminkę Catrice, tyle że w kolorze 190 właśnie i jestem nim zachwycona i nie żałuję, że nie wybrałam 010 - na moich ustach jednak lepiej wyglądają beże z odrobiną różowego pigmentu. Mam tylko wrażenie że w miarę używania ta pomadka staje się na tyle miękka jakby chciała się topić czy nawet złamać, ale na razie nic takiego nie wystąpiło na szczęście (mam ją 2 miesiące). Ten miętowy lakier Bell lubię.

    Dzisiaj chciałam kupić w Rossie tą maskę Alterry, ale odłożyłam ją z powrotem na półkę po przeczytaniu składu - odstraszył mnie alkohol, bo moje włosy są suche i nie chcę ryzykować większym przesuszeniem. Trzeba jednak zostać przy Biovaxie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię przerwę od Biovaxu bo zużyłam 3 maseczki po koleji :D i muszę poszukać już innych :)

      Usuń
  4. Chyba mam wszystkie z tych rzeczy, które pokazałaś, a akurat te odcień lakieru z Bell jest świetny i dobrze położony nie wymaga drugiej warstwy. Uwielbiam całą tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to super nie będę musiała się męczyć z dwoma :))

      Usuń
  5. Fajne zakupy :) Miałam kupic to masło z Isany, ale jest z mlekiem :*( A ja mleka nie mogę :P A miniaturki to faktycznie jakieś drogie :o

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, właśnie szukałam ostatnio jakiegoś dobrego pudru. i dołączam się do prośby o recenzję:)
    może obserwujemy?:)
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez nie dawno kupiłam ten krem z Isany i użyłam go raz do kremowania włosów, szału nie było, ale włosy były miękkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go zastosuję jak skończę swoje olejki :)) i ciekawa jestem efektów :))

      Usuń
  8. Świetne zakupy. Muszę się kiedyś skusić na ten kakaowy krem do ciała z Isany. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zakupy :)

    Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywka z Alterry jest naprawdę dobra, od pudru Bell'a dostałam niezłego uczulenia , więc już do niego nie wrócę w życiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze go nie używałam bo muszę jeden wykończyć... ale mam nadzieje że u mnie nic takiego się nie pojawi :(

      Usuń
  11. Lakiery z Wibo mi się podobają. Catrice pomadka śliczny kolor mój kolor. Ciekawa jestem lakieru do paznokci Bell :)Słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)) ale kolor ma niesamowity i dlatego go wziełam :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...