czwartek, 4 kwietnia 2013

Paletka Inglot - cienie


A dzisiaj oczekiwany i obiecywany od dawna post na temat mojej paletki System Freedom z Inglota

Potestowałam ją trochę  i zamierzam w tym poście, krótko ją zrecenzować oraz zamieścić zdjęcia i swatche kolorów cieni.


I ja musiałam kupić tą paletkę :)

Swoją paletkę cieni z Inglot uzupełniałam raz na jakiś czas dokupując po kilka wkładów cieni :)



System freedom, czyli system, w którym możemy uzupełniać zakupioną paletkę cieniami, których Inglot ma mnóstwo w swoim asortymencie. Mają także różne wykończenia:
MATTE- cienie matowe
PEARL- cienie perłowe
DOUBLE SP. (DOUBLE SPARKLE) - cienie matowe z drobinkami
AMC (Advanced Makeup Component) - cienie matowe z drobinkami, najbardziej napigmentowane, dużo trwalsze od pozostałych.
AMC SHINE- cienie bardziej perłowe z drobinkami, równie trwałe.



Moja paletka jest uzupełniona cieniami o kolorach dość neutralnych - brązy, beże...  - Nie lubię szalonych kolorów, więc jak dla mnie odcienie są idealne :)


Paletka sama kosztuje 18zł a wkład do paletki 10zł - są to ceny wkładów i paletki z otworami okrągłymi, nie wiem, jakie są ceny innych wkładów i innych paletek


423 - pearl, ciemny brąz wpadający w fiolet, opalizujący




53 - AMC brąz z niebieskimi, srebrnymi drobinkami - kolor w zależności od światła, nie są mocno widoczne na powiece


357 - Matte, mleczny brąz 



120 -  AMC SHINE biały/srebrny, opalizujący, z drobinkami 



353 - Matte, różowo brzoskwiniowy


462 - Double Sp, opalizujący brąz



402 - delikatny fiolet z drobinkami


102 - AMC Shine, złoty kolor, opalizujący


393 - pearl, waniliowy wpadajacy z brzoskwinię


390 - matte, cielisty


Moja opinia
W moim przypadku cienie w ogóle się nie osypują - nabieram cień na pędzelek i nadmiar strzepuję.
Są dość mocno napigmentowane. Dobrze się rozcierają i blendują na powiece
 Cienie trzymają się cały dzień na powiekach z bazą, bez bazy jednak po kilku godzinach rolują się w załamaniach powieki :)
Bez problemu nabierają się na pędzelek





Zestaw, który posiadam jest dla mnie wystarczający i nie będę w najbliższej przyszłości kupowała nowych wkładów oraz nowej paletki :)

26 komentarzy:

  1. Chyba pomyliłaś nazwy cieni :P 402 to powinien być ten na którym jest podpisane 462 :D Bo 402 to perła, 462 ds :) fajna paletka, mam takie same wszystkie cienie i kocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce mi się teraz iść sprawdzić ale później się przejdę i sprawdzę ;D jak coś to dam znać :)))

      Usuń
  2. Również lubię neutralne kolory od tych szalonych, z twojej paletki najbardziej do gustu przypadł mi 102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny i dość mocno napigmentowany :))

      Usuń
  3. paletka z bardzo stonowanymi kolorkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie kolory pasują zawsze i wszędzie jednak na wiosnę postanawiam zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam cienie od Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie z Inglota to dobra jakość za dobrą cenę. Podobają mi się Twoje kolory :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez Ciebie zakochałam się w kolejnych kilku kolorach cieni Inglota, niedobra Ty :P Chyba po urodzinach pójdę do Inglota stworzyć własną paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory, bardzo polubiłam cienie z Inglota;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna paletka :) kolory typowo moje, najbardziej spodobały mi się numery 462 i 402 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten 393 bardzo mi się podoba, uwielbiam ingloty

    OdpowiedzUsuń
  11. oj zazdroszczę Ci takiej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super paletka :) ładny komplecik, z pewnością świetnie się noszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niedawno zainwestowałam po raz pierwszy w matowy cień Inglota do brwi i wiem, że nie zamienię go na żaden inny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczną paletkę sobie skompletowałaś:-) ja dziś wybieram się po 462 i 402-piękne są:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...