niedziela, 28 kwietnia 2013

Pielęgnacja włosów - aktualizacja

Cześć Dziewczyny! 

Pojawiło się kilka nowych produktów w mojej pielęgnacji włosów, więc postanowiłam Wam je pokazać :)

Kupiłam w końcu produkty z Alterry i są to pierwsze produkty do włosów, które będę używać tej firmy. 

Wcześniej wszystkie szampony, które miałam zawierały SLS i SLES, postanowiłam w końcu przejść na szampony naturalne, które tych substancji nie zawierają. Ciekawa jestem jak moje włosy na nie zareagują :) 


A więc Maska, Szampon i Odżywka Alterra 



Dwa razy w tygodniu nakładam na włosy maskę Biovax, z czepkiem i ręcznikiem na ok 20min. 


Włosy olejuję zawsze przed myciem włosów, czyli nakładam na noc ok 3-4 razy w tygodniu. 


Po umyciu i osuszeniu ręcznikiem, spryskuję włosy moją ulubioną odżywkę ze Schwarzkopfa a po tym zabezpieczam je i spryskuję mgiełką termoochronną ponieważ zawsze suszę włosy.


Codziennie wcieram swoją własnoręcznie robioną wcierkę - z tatarakiem kłącze


W końcówki wcieram olej kokosowy


A jakie wy produkty polecacie do pielęgnacji włosów??? :)

14 komentarzy:

  1. Mam też obecnie tą serię z Alterry i bardzo dobrze wpływa ona na moje włosy. Są gładkie i lśniące.
    Tej maseczki z Biovax nie miałam, ale mam 2 inne i też są super.
    I mam też olejek łopianowy, ale ledwo 2 razy zdążyłam go użyć i ten sam olejek z Alterry - lubię go i do włosów i do ciała - a zapach... mniam :)
    Oleju kokosowego do włosów też używam, ale innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę sobie kupić jakąś odżywkę w sprayu bez spłukiwania i czaję się właśnie na jakąś z gliss kura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są. Mnie, w czasach przed włosomanią (teraz nie przepadam za aż takimi łądunkami silikonów bez spłukiwania) podkreślały skręt, chociaż nie to było celem :) Ładnie pachną.

      Usuń
    2. Uwielbiam te odżywki :)))

      Usuń
  3. olej kokosowy to u mnie stały punkt programu. a co do maski z Aletrry- również została moim ulubieńcem i zostanie ze mną na dłużej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Alterra mnie coraz bardziej kusi :)

    Dbasz o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie testowałam produktów z Alterry, ponieważ do Rossmanna mam daleko a bliżej mam DM w którym kupuję także naturalne kosmetyki Alverde :-)
    Jak będę w PL to kupię biowax bo sporo osób go chwali i strasznie mnie kusi :-)
    Olej kokosowy miałam, ale nie widziałam efektów bo źle go używałam... Hehe :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)
    Blog-Lilit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że kiedyś będę miała możliwość odwiedzić Drogerię DM :)))

      Usuń
  6. Miałam dużo masek jednak Alterra jest na miejscu pierwszym

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż tak dużo masz na głowie? Włosy Ci się nie przetłuszczają? Olejek Altera do masażu nakładany na włosy - słyszałam o nim dużo dobrego. Nawet pewna fryzjerka mi polecała. Moja koleżanka używała oleju kokosowego, sama się przymierzam do zakupu. Tj jest chyba w 100 % naturalny. Czy się mylę? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, jesteś kolejną osoba która poleca Alterne. Z tego wszystkie zaczęłam poważnie myśleć nad wypróbowaniem tych kosmetyków. Biovaxa bardzo lubię, używam ich na co dzień a jeśli chodzi o spray gliss kur nie byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam serię z Alterry Aloesową. Ja używam do olejowania Vatiki kokosowej, a do zabezpieczania końcówek Mythic Oil.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...