środa, 10 kwietnia 2013

Pierwsze współprace :)

 Dzisiaj chciałabym pochwalić się dwiema nawiązanymi współpracami :))

Z portalu Uroda i Zdrowie sklep AURA HERBALS wysłał mi przed świętami Spirulinę, zaś kilka dni temu dostałam paczkę z żelem pod prysznic z i-apteka.pl. :)



Spirulinę wysłała mi strona internetowa AURA HERBALS, jest to sklep internetowy, który zajmuje się sprzedażą produktów pro-zdrowotnych medycyny naturalnej, naturalnych środków wspomagających oczyszczanie i odchudzanie, zdrowej żywności, suplementów diety oraz kosmetyków.
Otrzymałam od nich Spirulinę - już wszystkim znany zielony proszek ;) 

Spirulina, jaką otrzymałam jest polecana, jako suplement diety. Nie wiem jeszcze czy odważę się stosować ją, jako suplement, ale na pewno będę stosować, jako maseczkę na twarz i może zastosuję ją na włosy :) 



Drugą współpracę nawiązałam z apteką internetową i-apteka.pl. Wysłali mi bardzo ciekawy produkt ;)
Jest to żel pod prysznic, ale nie jest to byle, jaki żel pod prysznic :)) Produkty, które lubię testować, czyli produkty "BIO" jest to żel wyprodukowany we Francji z firmy Born to Bio o zapachu "Tropikalnego Mango". Żel nie zawiera parabenów, silikonów, sztucznych barwników itp. 



Miałyście styczność z tymi produktami??? :)) 

9 komentarzy:

  1. gratulacje!!! testuj i pisz opinie chętnie przeczytam!:) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam spirulinę do testów. Jak masz jej zamiar używać?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszamy na spotkanie blogerek do Chełma http://nafalachistnienia.blogspot.com/2013/04/pierwsze-spotkanie-blogerek-w.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania.
    Na pierwszy rzut oka żel wygląda jak sok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale od jakiegoś czasu poluję na spirulinę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...