poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Prasa Kwiecień :))


Cześć Dziewczyny :)))

Zwariowałam !!! :D
Będąc na większych zakupach spożywczych postanowiłam zakupić kilka gazet/ pism kobiecych ;)


Będąc nastolatką kupowałam dość często jakieś "głupie" gazetki ;) ale to może tylko, dlatego że Internet jeszcze dawno, dawno temu nie był tak dostępny jak teraz ;) Po jakimś czasie i tak mi się znudziły jak zrozumiałam, że piszą tam same głupoty ;D Przestałam je kupować ze względu na to, że szkoda mi było pieniędzy ;)

Teraz to się zmieniło ;) Nie kupuję gazet zbyt często, ale jak już kupuję to mam akurat jakąś fazę i biorę kilka na raz :)

Lubię poczytać fajne artykuły ;) i różnego typu porady... Nie są to artykuły takie jak w gazetach dla nastolatek, które mydlą oczy... Uwielbiam oglądać różnego rodzaju stylizacje ;) Po tym jak przejrzałam gazety doszłam do wniosku, że może zacznę oszczędzać na kosmetykach i odkładać na jakieś akcesoria czy po prostu jakiś ciuch :)


Jest to super sposób na odstawienie laptopa :))))



A jaką wy prasę polecacie??? :)

8 komentarzy:

  1. Również skusiłam się na Glamour :) Ja gazety czytam bardzo rzadko, ale kupuję nałogowo z nadzieją, że znajdę na nie czas... I tak się zbiera nieczytany stosik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupuję często gazet, ale jak już coś to tylko Elle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś kupowałam Filipinkę, jedyną porządną dla nastolatek, ale w 2005 roku ujrzałam ostatni egzemplarz :( od tamtej pory nie znalazłam nic równie dobrego.
    A i kiedyś nie było Internetu, więcej czasopism się kupowało i czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Glamour kupiłam gdyż są w nim zniżki i kupon na kremy. Niestety zawartość takich pism pozostawia wiele do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Claudie :) I widzę, że koleżanka z Białegostoku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Glamour jest ostatnio dużo zniżek z powodu jakiejś rocznicy ;D No to zakupiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś jak większość wariowałam dla Bravo, Twista, Popcornu.. a teraz wystarczają mi blogi i internet :> A gazety to rzadko.. :( Chyba, że Angora ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. też ostatnio zakupiłam kilka gazet,aby odejść od lapka:) zapraszam do mojego grona obserwatorów mangomania78.blogspot.com obserwujemy? pzdr.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...