poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zakupy Torebki i Biżuteria + top


A dzisiaj kolejny haul "ciuchowy" może bardziej z akcesoriami, ale już nie kosmetyczny ;) W tym miesiącu poczyniłam bardzo małe zakupy kosmetyczne, ale wydaje mi się, że w najbliższym czasie taki post z zakupami też się pojawi :) Jak już wspominałam, postanowiłam zainwestować w odzież a nie wydawać non stop pieniądze na kosmetyki, jak nie pielęgnacyjne to kolorowe ;) Od tego miesiąca wstrzymuje się bardzo i kupuję tylko to, co mi się kończy oprócz oczywiście zakupów z Biedronki ;)


Mam tylko kilka torebek, więc postanowiłam zakupić jedną, ale skończyło się na dwóch :) 
Jedną kupiłam z sklepie, Pull & Bear zaś drugą w sklepie Monnari





W C&A kupiłam 4 pary kolczyków oraz bransoletkę


Zaś w Stradivarius kupiłam top 

5 komentarzy:

  1. torebka z P&B jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki nie w moim stylu, ale kolczyki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię torebki jak na pierwszej focie:)kolczyki kokardki są spoko:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...