niedziela, 19 maja 2013

AA Wrażliwa Natura Aktywnie nawilżający krem na dzień 20+


Krem z AA, który kupiłam po zużyciu kremu Olay który nie sprawdził się u mnie z ten zaś jest dobry i postanowiłam zamieścić krotką notkę na jego temat.




Cena:  kupiłam
go w osiedlowej drogerii za ok. 17zł

Konsystencja:  gęsta, szybko się wchłania, ale i tak pozostawia cieniutką warstwę, która pozostaje na skórze, nie lepi się

Zapach:  delikatny, ładny, słodki



Opakowanie:  dość słodkie - zawsze marzyłam o takim opakowaniu kremu do twarzy ;) Szkoda, że plastikowe, ale i tak wygląda elegancko jakby było szklane ;) Niestety napisy dość szybko się z niego ścierają.


Krem stosuję codziennie pod makijaż i sprawdza się fantastycznie. Nawilża delikatnie skórę. Nawilża a nie natłuszcza. Pozostawia cieniutką warstwę na skórze - co niektórym może przeszkadzać. Idealny pod makijaż. 
Nie zapycha. 



Skład: bez parabentów itp - krótki więc bardzo dobry, nie zawiera parafiny 



Niestety ma krótki termin przydatności bo tylko 6 miesięcy



A jak u Was się sprawdzał???

7 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam AA dość intensywnie... Lubiłam wersje Oligo wiem, że już ją wycofali, ale była rewelacyjna myślę, że byś polubiła ją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z tej serii krem i średnio się sprawował zwłaszcza jeśli chodzi o nawilżanie ale ja mam cerę bardzo suchą więc głównie sprawują się u mnie kremy apteczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie przekroczyłam magicznej 20-stki ale zapamiętam i za jakiś czas wypróbuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. również używam kremów AA:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki AA, szkoda że bez filtru UV, ale się czepiam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego kremu.Obecnie czekam na przesyłkę z e-naturalne aby stworzyć własny krem i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki AA. Jestem ich absolutna fanką. Żaden z nich mnie jeszcze nie zawiódł! Ale tego nie używałam. A to dlatego, ze moja cera potrzebuje już czegoś mocniejszego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...