czwartek, 23 maja 2013

Zestaw Alterra Granat i Aloes - szampon, maska, odżywka


Hej :)

Dzisiaj przyszedł czas na recenzje mojego ostatniego odkrycia :)) Tak, tak dopiero się obudziłam i odkryłam produkty do włosów z Alterry, jak już połowa polskich kobiet miała z nimi do czynienia ;)

Ja niestety dość sceptycznie podchodziłam do produktów naturalnych do włosów, ponieważ mam dość mocno zniszczone włosy i nie wyobrażałam sobie ujarzmienia ich bez stosowania sylikonów i innych "złych" substancji znajdujących się w kosmetykach, które do tej pory stosowałam.



Po przeczytaniu recenzji o tych produktach nie wiedziałam jak zareagują na nie moje włosy... Bałam się, że będą się puszyć, plątać i wszystko, co najgorsze. Okazało się jednak, że działają fenomenalnie na moje włosy!!



Szampon

Działanie:
dobrze się pieni, na pewno nie tak mocno jak inne szampony drogeryjne, ale da się bardzo dobrze oczyścić nim Skórę głowy oraz włosy. Zawsze przed myciem włosów olejuję włosy i myję je później dwa razy - tym szamponem jak i drogeryjnymi czy profesjonalnymi szamponami zmywam oleję dwa razy. 
Szampon dobrze oczyszcza i nie obciąża włosów. Przy stosowaniu zwykłych szamponów włosy były szorstkie i plątały się podczas mycia niemiłosiernie, były tak oczyszczone, że aż piszczały. Wydawało mi się to normalne - niektóre szampony nasilały ten efekt a niektóre aż tak mocno ich nie oczyszczały i tym samym się tak nie plątały. Po zastosowaniu tego szampony włosy mam super oczyszczone, miękkie i w ogóle się nie plączą mogę je podczas mycia rozczesywać palcami nie ciągnąc ich i nie szarpiąc. Takie efektu nie miałam przy stosowaniu żadnego szamponu. 


Konsystencja: konsystencje ma żelową, gęstą, przeźroczysty

Opakowanie: plastikowe i małe idealne na wyjazdy

Wydajność: opakowanie jest małe i idealne na wyjazdy, ale to tylko tyle, ponieważ produkt nie jest niestety wydajny i dość szybko mi się skończył a włosy myję od 3 do 4 razy w tygodniu i nie używam dużej ilości produktu. 







Maska 

Działanie: Maska działa tak samo wspaniale jak i szampon:)) Włosy po jej zastosowaniu są nawilżone, mięciutkie, puszyste, błyszczące i wygładzone, do czego dążę, aby nie było tak mocno widać moich zniszczonych włosów a dokładnie mówiąc końcówek.

Konsystencja: produkt jest dość rzadki jak na maskę i potrzebujemy go dość dużo, aby dobrze rozprowadzić ją na włosach

Opakowanie:  plastikowa, miękka tubka









Odżywka

Działanie: Niestety działanie tej odżywki nie usatysfakcjonowało mnie i moich włosów. Działanie jest dość słabe. Odżywka delikatnie nawilża i odżywia włosy, ale to wszystko. Nie wygładza ich, czego ja oczekuję od takich produktów najbardziej.

Konsystencja: rzadka

Opakowanie: opakowanie takie same jak szamponu tylko, że ja posiadałam małą wersję tego produktu i starczyła mi na 3 albo 4 zastosowania. 






Największym minusem jest to, że produkty te nie są wydajne oraz mogę także przyczepić się do ich ceny, ponieważ w cena regularna jest delikatnie za wysoka jak za taką wydajność. 



Podsumowując produkty te są niesamowite :))) i na pewno kupię kolejne szampony alterry i maseczki  oraz  zdam wam relację czy są tak samo fajne jak ta seria z Granatem i Aloesem :)) 



A jak u Was sprawdzają się produkty z Alterry???

9 komentarzy:

  1. Właśnie szukam jakiegoś dobrego szamponu naturalnego :) Ten mnie bardzo zaciekawił, a muszę przyznać, że dotąd o nim nie słyszałam ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam takie obawy jak twoje początkowe,boje sie że włosy będą poplątane:/ moim naprawde niewiele do tego trzeba;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami:) Pewnie muszę poeksperymentować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie zakupiłam tą odżywkę ciekawe jak będzie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze że nie miałam jeszcze tych produktów ale na razie nie zamierzam kupowac niczego do włosów w drogerii :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham tą maskę i jako posiadaczka długich włosów niekoniecznie narzekam na wydajność ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę wypróbować tą maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam zadowolona z działania i zapachu odżywki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...