niedziela, 16 czerwca 2013

Naked 2 Urban Decay - paletka cieni - moje wrażenia + swatche



A dzisiaj recenzja prezentu, który dostałam od swojego kochanego narzeczonego :))) czyli paletka Urban Decay NAKED 2

Marzyłam o tej paletce od dawna oj od bardzo dawna, kiedy nie była jeszcze dostępna w polskich Sephora-ch. Rozsławiona na YouTube oraz na blogach zagranicznych była marzeniem nie jednej dziewczyny interesującej się makijażem ;))) A teraz zrobiła furorę na polskich stronach internetowych :))



Mam ją od kilku miesięcy i testowałam ją dość intensywnie, aby napisać rzetelną recenzję na jej temat :))) Bardzo sceptycznie podchodzę to produktów bardzo rozsławionych w strefie blogowej, ponieważ kilka z nich nie sprawdziło mi się mimo wielu, wielu pozytywnych recenzji.




Jest to moja 4 paletka do makijażu, posiadam Paletkę z cieniami z Inglota, Paletkę Sephora oraz paletkę Sleek - ale zostały mi w niej tylko ciemne cienie, które się osypują i chyba komuś ją oddam.




Paletka zawiera cienie dość neutralne - można nią wykonać makijaż dzienny jak i wieczorowy :) Tylko takie kolory toleruję u siebie na powiekach - nie lubię kolorowych makijaży typu zielony, fioletowy czy żółty kolor na powiekach :))) Nie jestem odważna w robieniu makijaży oraz w ich noszeniu :D




Cienie:
  • Bardzo długo utrzymują się na powiece 
  • Zawsze stosuję bazę pod cienie, ale w ich przypadku jest zbędna
  • Super się blendują
  • Wydajne
  • Cienie mają aksamitną konsystencję
  • Moim zdanie cienie Inglota są bardziej napigmentowane
  • Niektóre, kolorki osypują się 
  • Tylko po nałożeniu ich na powiekę, kolor jest dość intensywny zaś po 20 minutach cienie (utleniają się?) I kolor nie jest już taki intensywny jak tylko po nałożeniu

Paletka: 
  • Opakowanie metalowe, bardzo dobrze wykonanesolidne
  • Z dużym lusterkiem
  • Nie brudzi się, łatwo utrzymać ją w czystości











Może w końcu zdecyduję się na zamieszczanie tutoriali/zdjęć moich makijaży :)))
Co o tym myślicie??? :)))
I jak podoba się Wam paletka??? :)

17 komentarzy:

  1. cudna paletaa.. marzy mi się od dawna taka :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka ma ładne kolorki, ale nie planuję jej zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka raczej nie dla mnie, bo w większości kolorów wyglądałabym jak poważnie chora i jakbym miała już zejść z tego świata, a raczej nie kupiłabym takiej paletki tylko dla matowego beżu i czerni. :P Ja muszę pojedynczo kupować cienie, żeby być zadowolona. xD A i tak nie zawsze mi to wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja właśnie strasznie nie lubię pojedyńczych cieni :) wolę mieć wszystko w jednym miejscu :))

      Usuń
    2. Przez "pojedyncze", miałam na myśli wkłady, które wsadzę do paletki i wszystko będzie w jednym miejscu. :)

      Usuń
  4. Mam i zawsze stosuje z baza artdeco i nie traci na intensywności. Zdecydowanie moje najlepsze cienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z inną bazą też nie będą traciły :) będę musiała sprawdzić :))

      Usuń
  5. Kilka cieni jest bardzo ładnych, ale nie opłaca mi się kupować całej palety, bo tak naprawdę maluję się raz na ruski rok ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba że :) Ja maluję się codziennie :))

      Usuń
  6. Poluję na tą paletkę uważam, że kolorki są genialne przede wszystkim moje kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie przepadam za kolorowymi makijażami, a te cienie prezentują się ciekawie. czekam na zdjęcia makijaży. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paletka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorki bardzo w moim guście:) świetna paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory :) Pozdrawiam z Berlina! Obserwuje i zapraszam: http://enitdj.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają ślicznie! uwielbiam takie kolory :)
    ja mam chyba 4 paletki, jedna jest z Vivo bardzo tania ale calkiem dobra, dwie ze Sleek i jedna z H&M beznadziejna :-p

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Urban Decay najbardziej przemawia do mnie paletka Basic gdzie większość cieni jest matowych. :) Naked 2 jest droga, dlatego znalazłam sobie jej chiński odpowiednik, w dodatku z większą ilością odcieni. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...