poniedziałek, 29 lipca 2013

Marion 14-dniowa kuracja nawilżająca AMPUŁKI DO WŁOSÓW

Znalazłam to przypadkiem w osiedlowej drogerii nie widząc wcześniej tego na żadnym blogu, więc zaciekawiona tymi kapsułkami wzięłam je ze sobą do kasy. 
Czy to był dobry wybór? 




W opakowaniu znajduje się 5 ampułek po 7ml produktu. 

Odżywka ma rzadką konsystencję dosłownie jak woda. Można stosować ją na dwa sposoby i właśnie ja te dwa sposoby wypróbowałam. Kilka razy stosowałam ja na mokre włosy a po kilku minutach spłukiwałam wodą. W ten sposób zużywałam całą ampułkę na jedno użycie, ponieważ przy jej nakładaniu w ogóle nie czułam jej na włosach. Podczas trzymania jej na włosach skapywała razem w wodą z włosów, co mnie bardzo denerwowało, ponieważ musiałam chodzić z ręcznikiem i non stop wycierać sobie jak nie twarz to szyję. Drugim sposobem jest nałożenie niewielkiej ilości produktu z ampułki na końcówki włosów. Ja nakładałam na połowę włosów i jedna ampułka starczała mi na trzy razy. 




Przy nakładaniu i spłukiwaniu - włosy przetłuszczały mi się już na drugi dzień rano. Dobrze się rozczesywały, były wygładzone i błyszczące. Nawilżenie było widoczne do następnego umycia włosów a nie takiego efektu się spodziewałam.

Przy nakładaniu i nie spłukiwaniu podczas suszenia włosy schły trochę szybciej, ale nie wiadomo, czemu trochę gorzej się rozczesywały, ale na szczęście nie przetłuszczały tak szybko. 
Były trochę wygładzone i błyszczące. 

Czy nie powinno być odwrotnie??? :D 



Zapach produktu jest bardzo intensywny podczas nakładania go na włosy zaś po wysuszeniu włosów zapach staje się coraz słabszy. Pachną mi trochę męskimi perfumami. 



Ampułkę możemy otworzyć przełamując ampułkę zaś później możemy ją zamknąć oderwaną końcówką.

Myślę, że takie ampułki byłyby idealne na jakieś wyjazdy, zajmują mało miejsca i starczą nam na kilka lub kilkanaście zastosowań. 

8 komentarzy:

  1. Fajne, muszę spróbować jakiś ampułek z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jakiś czas temu miałam je przetestować, muszę się do tego w końcu zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam jeszcze tych ampułek :) ale kuszą mnie mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się kiedyś nad tymi ampułkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam je jakoś w marcu nie zauważyłam poprawy na dłuższy czas, nakładałam od razu po umyciu i nie spłukiwałam loki lepiej się układały ale włosy rzeczywiście szybciej się przetłuszczały

    OdpowiedzUsuń
  6. nigy nie uywalam
    super blog
    obserwujmy? daj znac u mnie
    ZAPRASZAM http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnych kosmetyków Marionu, niestety..
    P.S. Na moim blogu czeka na Ciebie nominacja - http://malenkabloguje.blogspot.com/2013/07/tag-bez-czego-nie-moge-sie-obejsc.html :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...