wtorek, 2 lipca 2013

Odżywka Garnier Awokado i masło karité - recenzja


Dzisiaj króciutka wzmianka na temat Odżywki Garnier Ultra Doux, `Awokado i masło karité`

Po licznych recenzjach i wzmiankach na jej temat musiałam ją kupić a kiedy weszłam do drogerii i zobaczyłam, że jest na promocji i kosztuje 6zł nie było możliwości żebym jej nie wzięła;) 




Opakowanie: Plastikowe, dosyć miękkie,


Zapach: słodki, delikatny, nie utrzymuje się zbyt długo na włosach


Wydajność:  mam bardzo zniszczone włosy i muszę nakładać jej dość dużo, aby poczuć, że jest na tych włosach


Konsystencja:  gęsta jak na odżywkę, ale przyjemna


Użycie:  odżywkę nakładam na włosy dwa razy w tygodniu i staram się trzymać przynajmniej 15min użycie nie jest przyjemne, ponieważ odżywka spływa z włosów, nawet, kiedy wytrę włosy ręcznikiem maseczka wywołuję, że pozostałość wody ścieka w włosów




Działanie: 
  • włosy są gładkie
  • miękkie
  • nawilżone
  • dobrze się rozczesują - z czym u mnie zawsze jest problem
  • nie obciąża

Dostępna w każdej drogerii oraz innych sklepach
Cena na promocji bardzo korzystna

Nie jest wydajna - przynajmniej u mnie




Na pewno kupię ją ponownie :)

13 komentarzy:

  1. muszę ja kupić po same dobre opinie o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i też uważam, że jest niewydajna, bo muszę dość sporo jej nałożyć na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym ją przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ją i bardzo lubię, co do wydajności się zgadzam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ją :D najlepsza odzywka jaką miałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra odżywka ale moje włosy po jakimś czasie się do niej przyzwyczaiły i musiałam zmienić na inną. Może jeszcze do niej wrócę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam ja i bardzo dobrze sie spisywala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba będę musiała ją kupić ;)
    + obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...