czwartek, 25 lipca 2013

Zakupy urodzinowe ;)

Cześć Dziewczyny!


Z okazji swoich 22 urodzin, które obchodzę 15 lipca postanowiłam wybrać się na zakupy ;) Oczekiwałam, że kupię kilka perełek na wyprzedażach, ale niestety nie mogłam nic znaleźć - wszystko już było wybrane i zostały tylko duże rozmiary, ale i tak jestem mega zadowolona :))
Zrobiłam także zakupy przez internet, ale niestety paczki jeszcze nie doszły, więc pokażę Wam wszystko w następnych postach :))



A więc w sklepie Vero Moda kupiłam szare spodnie, które były na przecenie i kosztowały 50zł 



W Stradivarius kupiłam długą sukienkę, bez ramiączek. Niestety nie była na przecenie - ale wciąż jest dostępna ponieważ jest w nowej kolekcji ;)


Wskoczyłam do Reserved i także w nowej kolekcji znalazłam sweterek szary, który przepleciony jest srebrną błyszczącą nitką ;)



W HD heavy duty znalazłam buty na przecenie ;) Postanowiłam zainwestować teraz w buty i kupić w najbliższym czasie jeszcze kilka par :)


Douglas przysłał mi kupon rabatowy z okazji urodzin i postanowiłam kupić preparat do usuwania skórek z Sally Hansen, zapłaciłam 22 zł


Żałuję trochę że na zakupy nie wybrałam się wcześniej może wtedy znalazłabym coś fajnego w rzeczach wyprzedażowych...
A wy znalazłyście coś ciekawego??? :)

26 komentarzy:

  1. Fajne buty, ciekawe czy wygodne i jak się prezentują na nodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam zacząć zamieszczać na blogu stylizacje więc z pewnością się pojawią :)

      Usuń
  2. ja w vero modzie kupiłam ostatnio białe spodnie na przecenie za 30zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :) jak ja byłam to niestety nie było w takich cenach :( :))

      Usuń
  3. Ja w zeszłym roku kupiłam spodnie w vero, też właśnie za 50 zł, ale tak farbowały nogi, że nie dało się ich nosić. Nie pomagały kilkakrotne prania, a granatowe nogi miałam prawie przez tydzień :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak ze spodniami ze Stradivariusa, też granatowymi ;) ale farbowały mi tylko kolana... i ze zmyciem na szczęście nie było problemu ;)

      Usuń
  4. Ja nie jestem typem osoby buszujacej po wyprzedazach:P po prpstu tego nie lubie , tzn chyba ze chodzi o kosmetyki haha , ale ciuchy to juz kupuje gdy musze ;) bardzo ladna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Długa sukienka jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne buty;))
    Sukienka jest przecudna!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Urodzinowe zakupy są bardzo ważne ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...