piątek, 12 lipca 2013

Żywienie Maltańczyk - sucha karma JOSERA



Dzisiaj wspomnę o suche karmie JOSERA SensiPlus oraz Miniwell - moja Maltanka strasznie nie lubi suche karmy najbardziej lubi jedzenie, które przygotowuje jej sama - na ten temat post także się pojawi ;)
Moim zdaniem, domowe jedzenie, które jej sporządzam czasami trzeba odstawić dla karm suchych - oczywiście dla karm z dobrym składem. Przeciwna jestem karmom typu Pedigree, Chapii i tego typu, które można kupić w zwykłych supermarketach. Puszki z mokrą karmą dla psa też są nafaszerowane nie wiadomo jakimi produktami.


Karmy, które kupiłam z JOSERA nie zawierają fantastycznego składu ale na pewno dużo lepszy niż te sprzedawane w supermarketach. Kupując suchą karmę powinnyśmy uważać na produkty zbożowe między innymi: kukurydzę i różnego rodzaju produkty poprzedzone słowem "mączka" np. mączka pszenna, mączka glutenowa, mączka mięsna, mączka sojowa





Karma SensiPlus w ogólne nie smakowała dla mojej maltanki więc nie kupię jej już na pewno ze względu na skład oraz ze względu na wybredność mojej suni


Karma Miniwell - smakowała jej ale także nie kupię jej ponownie ze względu na skład i będziemy szukać czegoś lepszego






Obecnie gotuję dla Cleo domowe jedzenie ale za jakiś miesiąc zrobię jej przerwę na suchą karmę


3 komentarze:

  1. Ja też robię zmiany pieskom;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że zwierze karmione cały czas mokrym i domowym jedzeniem "uzależnia" się od niego i potem robi się wybredne na suchą karmę, której potrzebuje (domowym jedzeniem nie zapewnisz psu wszystkiego tego co znajduje sie w dobrych jakosciowo karmach)...dlatego najlepszym wyjsciem jest albo rozkłądanie dawek dniowych na rożne rodzaje jedzenia albo mieszanie domowego lub mokrego z suchym (moje psy tak jedzą)....

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam karme taste of the wild skald jest rewelacyjny i moja Nikusia ja kocha!!! tu jest link gdzie mozna ja kupic http://www.zooplus.pl/shop/psy/karma_dla_psa_sucha/taste_of_the_wild/taste_of_wild/177983 ja karmie moja psine ta karma juz prawie rok i dopiero konczymy drugie opakowanie (6,8kg) z kazdym opakowaniem zmieniamy smak i to jej baaardzo odpowiada:) szczerze polecam!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...