piątek, 30 sierpnia 2013

Daily breeze

Dzisiaj kolejna stylizacja z Hiszpanii, w której wykorzystałam koszulę z Primarka! ;) Pierwszy raz odwiedziłam ten sklep. Niestety odkryłam go pod koniec naszego pobytu i nie mogłam już niestety zaszaleć.
Poszukiwałam czegoś w biało-czarne paski, ale nic mi nigdy nie pasowało. Wiem, wiem w tym wzorze chodzi już każda Polka, ale czy ja mam być inna??? :D 






Koszula/shirt - Primark 
Spodenki/shorts - Stradivarius 
Torebka/bag - VAGG Spain
Sandały/sandals - Level F
Opaska/headband - Stradivarius
Kolczyki/earrings - Katherine
Okulary/sunglasses - River Island

6 komentarzy:

  1. ładny zestaw i cudowne kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki uwielbiam Hiszpanie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://egoistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna stylizacja! I te kokardki w uszach, oh! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...