piątek, 6 września 2013

Date in Spain!

Nawet podczas totalnego wakacyjnego chillout-u mój fiance postanowił zabrać mnie na bardziej oficjalną kolację. Na szczęście wzięłam ze sobą sukienkę oraz resztę dodatków, które mogłam założyć i skomponować ze sobą, aby wyglądać bardziej elegancko.   
Randka w pięknej restauracji z widokiem na morze TO JEST TO ;) 
Postanowiliśmy zaryzykować i zamówić popularne potrawy Hiszpańskiej kuchni  
Było dosyć wesoło, kiedy zaserwował nam je kelner... jedną z nich pokażę Wam na końcu ;) 






Sukienka/dress - Zara
Torebka/bag - Stradivarius
Okulary/sunglasses - River Island
Naszyjnik/necklace - Katherine
Buty/shoes - StyloweButy.pl

8 komentarzy:

  1. śliczna stylizacja :) cudowna sukienka! :) pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie Ty masz nogi! i te buty ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka:)
    obserwuję tu i na Modnej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz olśniewająco, tylko pozazdrościć takiej randki! :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienka!

    Obserwujemy?

    http://teen-life-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...