środa, 29 maja 2013

Rossmannowskie promocje ;)


Rossmann swoją promocją -40% narobił wielkiego szumu i wielkiego szału zakupowego ;)
Powstrzymywałam się przed tą wizytą w drogerii, ale niestety uległam ;) Wiele produktów by mi się przydało, ale cóż są rzeczy ważne i ważniejsze ;) Ale dla dziewczyn, które lubią robić zapasy jest to idealny moment na zaoszczędzenie pieniędzy ;)




1. Bibułki matujące Wibo

2. Lakier TheOleski, pierwszy raz spotkałam się z nim w Rossmannie, ponieważ zawsze jak tam zachodziłam to go nie było ;) więc za 3.50zł postanowiłam, że jednak sie na niego skuszę ;)

3. Korektor synergen w odcieniu 01 Vanilla, jest najjaśniejszy, ale dla mnie jak na razie i tak trochę za ciemny, więc musi poczekać jeszcze aż trochę się opalę

4. I szampon Alterra chciałam kupić Granat i Aloes, ale niestety tylko ten i kilka innych wersji było w promocji




5. Maseczki Ziaja - moje ulubione!!!



Dla mamy wziełam kapsułki z Rival de loop Anti-Age oraz krem z Soraya 



A co wy kupiłyście??? :)) 

sobota, 25 maja 2013

Spirulina - suplement diety oraz idealny kosmetyk


Spirulinę wysłała mi strona internetowa AURA HERBALS, jest to sklep internetowy, który zajmuje się sprzedażą produktów pro-zdrowotnych medycyny naturalnej, naturalnych środków wspomagających oczyszczanie i odchudzanie, zdrowej żywności, suplementów diety oraz kosmetyków.
Otrzymałam od nich Spirulinę - już wszystkim znany zielony proszek ;)



Spirulina, jaką otrzymałam jest polecana, jako suplement diety. Niestety od razu wspomnę, że nie odważyłam się stosować jej, jako suplement i zajadać ją przed obiadem, ponieważ kiedy mam ją na twarzy zastosowana, jako maseczkę to jest mi ciężko wytrzymać zapach - nie wspominając już o jej spożyciu ;)

Pewnie, kiedy byłaby w tabletkach skosztowałabym i połknęła bez problemu, ale nie wyobrażam sobie zjedzenia tego cuchnącego proszku. Mam jeszcze ponad połowę opakowania i może "kiedyś" zrobię podejście do spożywania tego proszku, jeżeli mi wyjdzie to na pewno dam Wam znać :))



Słyszałam o jej działaniu na nasze zdrowie i samopoczucie. Oto informacje ze strony internetowej sklepu AURA HERBALS.PL



Spirulina to suplement diety. Składa się w 100% alg morskich i dostarcza pełnowartościowego białka, wspomagając zdrową dietę i oczyszczanie organizmu.

Spirulina to morska alga, najstarsza naturalna żywność, znana już człowiekowi pierwotnemu. Bogata w unikalne witaminy i składniki mineralne stanowi znakomite uzupełnienie codziennej diety. Ciesz się bogatą w naturalne składniki odżywcze dietą z korzyścią dla swojego zdrowia i Twojej rodziny.


Co zyskuje spożywając Spirulinę?

Spirulina składa się aż z około 60 % białka. Jest źródłem łatwo przyswajalnego żelaza, naturalnego jodu, potasu, selenu, cennych witamin zwłaszcza z grupy B (B1, B2, B3, B6, B12), makro- i mikro elementów oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych.
Zawarte łatwo przyswajalne żelazo, przyczynia się do prawidłowego powstawania hemoglobiny i erytrocytów.
Jod przyczynia się do prawidłowej produkcji hormonów tarczycy i prawidłowej czynności tarczycy.
Spirulina jest jedynym niemięsnym źródłem witaminy B12, która to witamina jest bardzo ważna w diecie wegetariańskiej.
Magnez wpływa pozytywnie na przebieg czynności psychicznych poprawiając pamięć i zdolność koncentracji.
Witamina B6 przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej organizmu oraz do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego. Witamina B6 może się przyczynić do zmniejszenia zmęczenia.
Chlorofil i fitocyjanina ograniczają niszczycielski wpływ wolnych rodników na komórki oraz wspomagają oczyszczanie organizmu.
Regularne stosowanie gwarantuje trwałe i widoczne wyniki, które zaprocentują poprawą Twojej kondycji psychofizycznej.

Istnieje bardzo niewiele znanych człowiekowi substancji naturalnych, które posiadają taka bogatą kombinację i szerokie spektrum składników odżywczych, jak alga Spirulina maxima.

Spirulina ceniona jest na całym świecie przez miliony ludzi dbających o swoje zdrowie: nie znamy żadnego innego ziarna, owocu, rośliny, czy środka spożywczego, który byłby bogatszy w naturalne substancje odżywcze. Alga ta jest produktem całkowicie naturalnym, nie zawierającym żadnych składników toksycznych, ani pestycydów.

Spirulina nie wykazuje żadnych obciążających organizm efektów ubocznych, np. w postaci podwyższonego poziomu cholesterolu. Spirulina jest źródłem łatwo przyswajalnego żelaza, naturalnego jodu, potasu, selenu, cennych witamin, zwłaszcza z grupy B, makro- i mikroelementów oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych.

Zawiera dużą zawartość chlorofilu, który ma bardzo korzystny wpływ na procesy krwiotwórcze i florę przewodu pokarmowego. Fitocyjanina wpływa pobudzająco na szpik kostny, przez co reguluje przebieg procesów krwiotwórczych.





Ja spirulinę, którą otrzymałam stosowałam w postaci maseczek do twarzy oraz do włosów. 



Maseczka ze spiruliny
Maseczkę stosowałam raz lub dwa razy w tygodniu mieszając pół łyżeczki spiruliny z mlekiem. Spirulinę dość ciężko rozrobić, aby była dobrej konsystencji bez grudek i aby nie była za rzadka lub za gęsta. 
Maseczkę trzymałam na twarzy ok 20 minut. 
Po zmyciu maseczki twarz była delikatnie nawilżona, miękka a wypryski są trochę uspokojone i rozjaśnione. 



Spirulina na włosy
Jedną łyżeczkę spiruliny mieszam z jakąkolwiek maseczką do włosów i nakładam na włosy na 10 minut. 
Włosy są dużo bardziej nawilżone, miękkie i wygładzone. Spiruliny nie można nakładać na włosy za często i za długo trzymać na włosach, ponieważ efekt będzie zdecydowanie odwrotny i wysuszymy nasze włosy. 
Co do zapachu to po zmyciu maseczki nie czuć zapachu spiruliny.  



Jak u Was się sprawdza spirulina? Miałyście kiedyś z nią do czynienia?? :)

czwartek, 23 maja 2013

Zestaw Alterra Granat i Aloes - szampon, maska, odżywka


Hej :)

Dzisiaj przyszedł czas na recenzje mojego ostatniego odkrycia :)) Tak, tak dopiero się obudziłam i odkryłam produkty do włosów z Alterry, jak już połowa polskich kobiet miała z nimi do czynienia ;)

Ja niestety dość sceptycznie podchodziłam do produktów naturalnych do włosów, ponieważ mam dość mocno zniszczone włosy i nie wyobrażałam sobie ujarzmienia ich bez stosowania sylikonów i innych "złych" substancji znajdujących się w kosmetykach, które do tej pory stosowałam.



Po przeczytaniu recenzji o tych produktach nie wiedziałam jak zareagują na nie moje włosy... Bałam się, że będą się puszyć, plątać i wszystko, co najgorsze. Okazało się jednak, że działają fenomenalnie na moje włosy!!



Szampon

Działanie:
dobrze się pieni, na pewno nie tak mocno jak inne szampony drogeryjne, ale da się bardzo dobrze oczyścić nim Skórę głowy oraz włosy. Zawsze przed myciem włosów olejuję włosy i myję je później dwa razy - tym szamponem jak i drogeryjnymi czy profesjonalnymi szamponami zmywam oleję dwa razy. 
Szampon dobrze oczyszcza i nie obciąża włosów. Przy stosowaniu zwykłych szamponów włosy były szorstkie i plątały się podczas mycia niemiłosiernie, były tak oczyszczone, że aż piszczały. Wydawało mi się to normalne - niektóre szampony nasilały ten efekt a niektóre aż tak mocno ich nie oczyszczały i tym samym się tak nie plątały. Po zastosowaniu tego szampony włosy mam super oczyszczone, miękkie i w ogóle się nie plączą mogę je podczas mycia rozczesywać palcami nie ciągnąc ich i nie szarpiąc. Takie efektu nie miałam przy stosowaniu żadnego szamponu. 


Konsystencja: konsystencje ma żelową, gęstą, przeźroczysty

Opakowanie: plastikowe i małe idealne na wyjazdy

Wydajność: opakowanie jest małe i idealne na wyjazdy, ale to tylko tyle, ponieważ produkt nie jest niestety wydajny i dość szybko mi się skończył a włosy myję od 3 do 4 razy w tygodniu i nie używam dużej ilości produktu. 







Maska 

Działanie: Maska działa tak samo wspaniale jak i szampon:)) Włosy po jej zastosowaniu są nawilżone, mięciutkie, puszyste, błyszczące i wygładzone, do czego dążę, aby nie było tak mocno widać moich zniszczonych włosów a dokładnie mówiąc końcówek.

Konsystencja: produkt jest dość rzadki jak na maskę i potrzebujemy go dość dużo, aby dobrze rozprowadzić ją na włosach

Opakowanie:  plastikowa, miękka tubka









Odżywka

Działanie: Niestety działanie tej odżywki nie usatysfakcjonowało mnie i moich włosów. Działanie jest dość słabe. Odżywka delikatnie nawilża i odżywia włosy, ale to wszystko. Nie wygładza ich, czego ja oczekuję od takich produktów najbardziej.

Konsystencja: rzadka

Opakowanie: opakowanie takie same jak szamponu tylko, że ja posiadałam małą wersję tego produktu i starczyła mi na 3 albo 4 zastosowania. 






Największym minusem jest to, że produkty te nie są wydajne oraz mogę także przyczepić się do ich ceny, ponieważ w cena regularna jest delikatnie za wysoka jak za taką wydajność. 



Podsumowując produkty te są niesamowite :))) i na pewno kupię kolejne szampony alterry i maseczki  oraz  zdam wam relację czy są tak samo fajne jak ta seria z Granatem i Aloesem :)) 



A jak u Was sprawdzają się produkty z Alterry???

niedziela, 19 maja 2013

AA Wrażliwa Natura Aktywnie nawilżający krem na dzień 20+


Krem z AA, który kupiłam po zużyciu kremu Olay który nie sprawdził się u mnie z ten zaś jest dobry i postanowiłam zamieścić krotką notkę na jego temat.




Cena:  kupiłam
go w osiedlowej drogerii za ok. 17zł

Konsystencja:  gęsta, szybko się wchłania, ale i tak pozostawia cieniutką warstwę, która pozostaje na skórze, nie lepi się

Zapach:  delikatny, ładny, słodki



Opakowanie:  dość słodkie - zawsze marzyłam o takim opakowaniu kremu do twarzy ;) Szkoda, że plastikowe, ale i tak wygląda elegancko jakby było szklane ;) Niestety napisy dość szybko się z niego ścierają.


Krem stosuję codziennie pod makijaż i sprawdza się fantastycznie. Nawilża delikatnie skórę. Nawilża a nie natłuszcza. Pozostawia cieniutką warstwę na skórze - co niektórym może przeszkadzać. Idealny pod makijaż. 
Nie zapycha. 



Skład: bez parabentów itp - krótki więc bardzo dobry, nie zawiera parafiny 



Niestety ma krótki termin przydatności bo tylko 6 miesięcy



A jak u Was się sprawdzał???

piątek, 17 maja 2013

Moja "kolekcja" lakierów do paznokci


Kiedyś bardzo rzadko malowałam paznokcie miałam kilka lakierów i to ich nie używałam i niestety wysychały i nie były zdatne do użytku. Na moich paznokciach znajdował się tylko bezbarwny lakier, jedynie paznokcie na stopach malowałam na wakacje a w zimie dawałam im odpocząć.

Może dorosłam do malowania paznokci??? ;)


Teraz muszę cały czas mieć jakiś kolor na paznokciach :) jedynie, kiedy obetnę paznokcie na krótko to przez jakieś pierwsze dwa tygodnie od skrócenia maluję je jedynie odżywką Eveline :)))

Przez ostatnie kilka miesięcy moja kolekcja się powiększyła, więc zamierzam Wam ją dzisiaj pokazać :))


Wszystkie lakiery, odżywki i akcesoria do paznokci trzymam w koszyczku, który zakupiłam w Biedronce ;)



1. Elite models 11 Tyra - dostałam go jako gratis do zalotki

2. OPI NL H59 Kiss me on my tulips

3. Essie 61 Russian roulette


4. Essence nude glam 01 hazelnut cream pie

5. Essie 13 Masemoiselle

6. MaxFactor nailfinity 735 Pearly Pink


7. Sensique Strong & Trendy Nails 101

8. Sensique  Strong & Trendy Nails 152

9. Bell Air Flow 712

10. Golden Rose Jolly Jewels 112


11. Wibo Express growth 231

12.  Wibo Express growth 480 


13. AVON Speed Dry+ TWILIGHT BLUE

14. AVON GUNMETAL

15. AVON vivid violet


16. Essence nail art magnetics 04 mystic wish!

17. ARTDECO 272

18. CATRICE 840 Genius In The Bottle


19. Maybelline Forever Strong Pro 788 CHOCOLAT COCOA

20. Essence 144 black is back


21. Dwa neonowe lakiery kupione w centrum chińskim 

Podeślijcie mi numerki i nazwy jakichś fajnych lakierów :)))

wtorek, 14 maja 2013

Mały haul włosowo-lakierowy :)))


W kwietniu starałam się nie robić zakupów kosmetycznych - kupowałam tylko to, co było mi i jest bardzo potrzebne oraz produkty, które mi się skończyły :))) Praktykę taką stosuję również w maju ;)))


A więc byłam tylko raz w Rossmannie i kupiłam oliwkę Babydream, która była na promocji i kosztowała ok 5 zł :))) Miałam małą wersję, która bardzo mi się spodobała, więc postanowiłam kupić pełnowymiarowe opakowanie :)))



Wzięłam także rozsławioną odżywkę GARNIER z olejkiem awokado i masłem karite, która także była na promocji i kosztowała ok 6,50zł.



Skończyła mi się odżywka różowa z Schwarzkopf - zawsze je kupuję i tym razem też postanowiłam zamienić ją na inną z tej firmy :)))



Naturę odwiedziłam zaś dwa razy. Raz kupiłam kilka produktów kolorowych z Essence a za drugim razem kupiłam tylko Mgiełkę termoochronną z Marion. Miałam kupić taką samą, którą miałam wcześniej i która mi się skończyła, ale zobaczyłam tą i postanowiłam także ją wypróbować. Cenami się nie różniły, ponieważ kosztują ok 8zł i wydaje mi się, że są jednymi z najtańszych mgiełek termoochronnych w naszych drogeriach :)))



Po raz pierwszy odwiedziłam Centrum Chińskie w moim mieście i kupiłam dwa przepiękne neonowe lakiery :))) Raczej nie będę inwestować w jakiś ciuch neonowy i dlatego kiedy je zobaczyłam postanowiłam je kupić. Kosztowały jedynie 3zł :))

sobota, 11 maja 2013

Maybelline Color Tattoo 35 On and on Bronze - cień w kremie

Cień w kremie, nad którym się zastanawiałam dość długo ze względu na jego cenę ;) aż wreszcie się zdecydowałam na kolor 35 - On and on Bronze - neutralny, brązowy cień, który wpada w złoto oraz w srebro - wszystko zależy od światła.


Cień jest idealny, jako baza a także możemy stosować go samodzielnie, jako cień i makijaż oczu mamy gotowy.
Cienie z tej kolekcji są dość trudno dostępne, ponieważ kiedy ich szukałam nie były dostępne w każdej szafie Maybelline - cienie znalazłam dopiero w Super-pharm.


Opakowanie:  cień zamknięty jest w szklanym solidnym słoiczku z czarną plastikową nakrętką. Plusem jest to, że przez szkło widać dokładny kolor produktu.

Wydajność:  produkt
jest niesamowicie wydajny - przez jakieś 2 miesiące był on podstawą mojego codziennego makijażu i do dzisiaj nie widać praktycznie zużycia. Dzięki temu mam ochotę na jeszcze jeden kolor :D


Konsystencja:  cień jest dość twardy, ale po dotknięciu go palcem od razu jakby się rozpuszcza i możemy go bez problemu zaaplikować na powiekę. Ja aplikuję go właśnie palcem. Super się rozprowadza i blenduje z innym kolorem.



Kolor:    neutralny, brązowy cień, który wpada w złoto oraz w srebro - wszystko zależy od światła. Możemy go budować od prawie niewidocznego do pełnego i głębokiego ciemnego koloru.

Trwałość:  jest bardzo trwały - lepszy, niż jakie kolwiek bazy, z którymi miałam do czynienia - moje powieki "pocą się" :D szybko cienie się zbierają (bez bazy) - po jego użyciu cienie nałożone na niego trzymają się cały dzień.


Zastosowanie: często stosowałam go, jako bazę - utrzymuje inne cienie bez naruszenia ich przez cały dzień oraz daje piękny kolor, zaś, kiedy się spieszyłam nakładałam go na całą powiekę i pięknie wyglądał, jako cień nawet sam robi śliczny makijaż.

czwartek, 9 maja 2013

Zakupy: torebka, akcesoria do włosów oraz ubrania ;)


Miałam trochę wolnej gotówki, więc postanowiłam zainwestować w kilka rzeczy :))) Jak dla mnie nie byle, jakich ponieważ za niektórymi przedmiotami chodziłam już od kilku miesięcy :)))


Torebka ze sklepu Stradivarius. Od dawna potrzebowałam takiej torebki, ponieważ wszystkie mam duże a czasami wolałabym zabrać tylko kilka rzeczy i nie ciągać się ze wszystkim ;)



Opaski - kupione także w Stradivarius :))


Kokardki/Spinki do włosów kupione w sklepie I am 


Top kupiłam także w Stradivarius za 29zł :)

W końcu znalazła się w mojej szafie! :) Koszula "ala" jeansowa :)

I ostatnia rzecz, która mnie zachwyciła to spódnica "ala" skórzana :)) Jest taka piękna !! :)) strasznie mi się podoba :))) Kupiona w River Island

wtorek, 7 maja 2013

Olej kokosowy - wlaściwości i zastosowanie

Olej kokosowy jeden z najbardziej znanych i polecanych olejków 

A dlaczego??? Ponieważ naprawdę działa! Jest tani, ma super właściwości, wiele zastosowań oraz jest ogólno dostępny. 



Moja przygoda z olejkiem kokosowym zaczęła się od olejku Vatika - który właśnie zawiera ten olejek. Piękny zapach mnie oczarował i postanowiłam zamówić go przy okazji moich pierwszych zakupów na Biochemii Urody
 Olej kokosowy można stosować zarówno w kuchni jak i w kosmetyce ! ! !



Kuchnia - potrawy
Olej kokosowy to jeden z najzdrowszych tłuszczów świata, o niskiej kaloryczności i wysokiej przyswajalności, bogaty w witaminy i minerały a także w kwas laurynowy - znakomity naturalny środek uodparniający, który znajduje się także w mleku matki.
Można używać go do różnych potraw 
Jest olejem bardzo odpornym na wysokie temperatury, przez co wspaniale nadaje się do smażenia.
Mojego olejku z BU nie używam do w kuchni ;) stosuję go w kosmetyce. Swój olejek kokosowy, którego stosowałam w kuchni zakupiłam w sklepie spożywczym . 




Kosmetyka
Oczywiście stosować go można na włosy - pięknie nawilża, odżywia i sprawia, że włosy są gładkie i błyszczące. Z tego, co słyszałam olejek kokosowy nie będzie odpowiedni dla dziewczyn z włosami wysoko porowatymi, ponieważ może je puszyć itp. U mnie nic takiego nie zauważyłam, więc więcej na ten temat nie mogę napisać :) Stosowałam go kilka razy na całe włosy... Ale mam jego dosyć mało i oszczędzam go na inne partie ciała. Wsmarowywałam olejek we włosy i kładłam się spać... Olejek przez całą noc działał a rano zmywałam go myjąc włosy szamponem a później nakładając maseczkę - po prostu olejowałam nim włosy. 
Obecnie stosuję go jedynie po umyciu i wysuszeniu włosów na końcówki, aby je wygładzić i zabezpieczyć. Nie przetłuszcza ich w żaden sposób - należy tylko bardzo mało go użyć. 


Olejek kokosowy posiada właściwości nawilżające, dlatego można go stosować, jako balsam do ciała - będzie idealny dla skóry suchej. Szybko się wchłania i super nawilża. Szybko się rozpuszcza w dłoni i tym samym bardzo dobrze rozsmarowuje na skórze. 
Można stosować go na wszystkie partie ciała - na łokcie, na dłonie, stopy itd. 
Często wsmarowuję go w skórki wokół paznokci, ponieważ od detergentów szybko mi się wysuszają i bardzo nieestetycznie to wygląda. Niestety rękawiczek nie używam, ponieważ są strasznie nie wygodne ;) 



Swój olejek nakładam na noc na okolice oczu, aby je nawilżyć. Przy okazji wsmarowuję go delikatnie w rzęsy - zauważyłam, że wzmocnił je i przestały wypadać. 



Olejek można stosować także na skórę twarzy, ma właściwości antybakteryjne, przeciwgrzybiczne i oczywiście nawilżające, więc będzie idealny dla cery trądzikowej, przy której stosowane są maści czy leki przeciwtrądzikowe, które strasznie ją wysuszają. Będzie idealny również dla cery suchej. 
Uważam, że przez jego właściwości silnie nawilżające cery tłuste, trądzikowe przy pierwszym zastosowaniu powinny użyć go na jedną partię twarzy, aby zaobserwować czy nie będzie powodował u nich wysypu czy nie będzie zapychał cery, które są bardzo na to podatne. 

Zawiera witaminy B1, B2, B3, B6, C, E, kwas foliowy, a także potas, wapń, magnez, żelazo, fosfor i cynk


Konsystencja - poniżej 25°C - biała masa tłuszczowa, powyżej 25°C - płynny 


Zapach - subtelny i delikatny zapach kokosu -chyba każdy wie jak pachnie kokos :D 


Skład produktu - Cocos Nucifera (Coconut) Oil (100%)




A co wy myślicie o olejku kokosowym??? Jak u was się sprawdza??? ;) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...