poniedziałek, 20 stycznia 2014

Krem Ziaja Nawilżająco matujący 25+, mój hit!!!


Cześć!

Dzisiaj zapraszam Was na, krótką recenzję moje must have, czyli kremu nawilżająco matującego 25+!
Czy ktoś by się spodziewał, że krem za 10zł będzie aż tak rewelacyjny??? 
No nie, i właśnie, dlatego nie zamienię go na żaden inny! 





Krem po nałożeniu na twarz, bardzo szybko się wchłania i nie lepi się. Buzia w dotyku jest satynowa i tak samo wygląda. Krem nie dość, że delikatnie nawilża skórę, to jeszcze ją tak samo delikatnie matuje. Po całym dniu skóra nie jest wysuszona, co często można zauważyć po innych kremach matujących. Makijaż idealnie się na nim utrzymuj - nie ściera się, nie waży ani nie widzę, aby się przetłuszczała.
I najważniejsze, czego szukam w kremach to, to, że w składzie nie ma parafiny, która mnie zazwyczaj zapycha. Moja skóra jest skłonna do zapychania i mogę potwierdzić to, że w 100% nie zapycha!!
Idealny na lato. 
Obecnie przerzuciłam się na innym krem, ponieważ na okres zimowy jest jednak za mało nawilżający. 
Bez problemu mogą stosować go dziewczyny mające 20 lat ;)



A co Wy o nim myślicie??? ;)

18 komentarzy:

  1. kolejna zachęcająca recenzja tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/sophisticated-statement.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, i uwielbiam. Uważam, że to teraz taki mój niezbędnik w pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to najgorszy krem jaki istnieje, pryszcze i bolące gule po nim miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałam,póki co mam chyba zapas kremów do lata jak nie dłużej :) Ale jak wykończe moje zapasy to skuszę się na tą Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam z nim do czynienia- rzadko sięgam po kosmetyki, które są przeznaczone do innej grupy wiekowej niż moja. Ale na pewno będę o nim pamiętać, jeśli kiedyś przyjdzie mi do głowy kupić jakiś nowy krem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pochlebnych opinii o nim czytałam, chyba się skuszę na ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm czytałam już gdzieś na temat tego kremu i widzę, że Ty też go zachwalasz więc musi być dobry :-) Kiedyś miałam fajny krem z Ziaji chyba bionawilżający do skóry tłustej i mieszanej z takiej nieskiesko-zielonej serii :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to jeszcze nei mój przedział wiekowy :D ale Ziajka nigdy mnie nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę kupić ;) Teraz to już na pewno ;) dziękuję za recenzję ;))

    zapraszam do siebie http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam dopiero 15lat, ale sama z doświadczenia wiem że Ziaja ma dobre kremy i ogólnie kosmetyki :)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wiosnę zamierzam go kupić, chociaż tych 25lat to jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...