niedziela, 12 stycznia 2014

What I got for Christmas?!? Prezenty!! ;)



Święta, Święta i po świętach... a pozostały wspaniale prezenty!! ;)
Nie wiem, dlaczego ale te święta jak i cały rok 2013 minęły strasznie szybko...Mam nadzieję, że rok 2014 minie zdecydowanie wolnej!! Święta spędziliśmy w samej najbliżej rodzinie i nie wypuszczaliśmy się dalej ;)


Prostownica parowa BaByliss - temat bardzo długi i skomplikowany ;) Ale tak w skrócie to jakieś dwa miesiące temu w salonie fryzjerskim natknęłam się na prostownicę parową - nowość z L'oreal, włosy po wyprostowaniu były tak błyszczące, gładkie i proste przez 3 dni! Oczywiście oszołomiona efektem zaczęłam szukać jej w Internecie, i niestety dostać ją można było jedynie na Ebay. To jeden minus, ponieważ jeszcze nigdy nie robiłam zakupów na Ebay a po drugie cena, jaką musimy za nią zapłacić. Jest to kwota między 800 a 1500zł! Po tym jak okazało się ile kosztuje zrezygnowałam z zakupu... Ale mój kochany narzeczony za moimi placami zaczął kombinować, aby wszyscy mi się na nią złożyli. Ale jak to Sylwia zawsze wszystkie się dowie ;) Ale to może i dobrze, ponieważ po tym jak już mogłam ją mieć zdałam sobie sprawę, że jest to nowość i posiadają ją tylko salony fryzjerskie jak i nie liczne amerykańskie vlogerki, więc tak na prawdę nie wiadomo jak się sprawdza przy częstszym stosowaniu. A do tego zakup przez Internet i przez serwis, z którym nigdy wcześniej nie miałam doczynienia.


L´Oréal Professionnel Steampod krem uzupełniający do włosów normalnych i delikatnych oraz serum ochronne do wygładzania włosów. Produkty z keratyną do stosowania podczas prostowania włosów.




Dwa zestawy maskar do rzęs L'oreal False Lash Wings oraz Volume Million Lashes Excess



Dwa rosyjskie produkty:
  • Pianka do mycia twarzy z wyciągiem z arcydzięgla , Organic Therapy
  • Rosyjska Bania – Maska Regenerująca do Włosów Farbowanych i Zniszczonych, Receptury Babuszki Agafii


Bardzo mięciutki i duży koc!!


Kolczyki!

Od chrześniaka dostałam piękną poduszkę z jego zdjęciem  :)) 


Zegarki żelowe Geneva 

I karta podarunkowa do Stradivarius ;)


A co wy dostałyście??? :))

33 komentarze:

  1. ahhh same cudeńka masz :)
    ja rózgę dostałam ;))) a tak poważnie to same pielęgnacyjne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dostałaś fajne prezenty ;) prostownica wydaje się świetna http://ksiazkostrefa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I mam nadzieję że będzie świetna :))

      Usuń
  3. Poduszka i koc świetne - sama lubię takie prezenty, kosmetyki też fajne dostałaś :) Czekam na recenzję prostownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))
      Za jakiś czas na pewno się pojawi :))

      Usuń
  4. Ale świetne prezenty! Musiałaś być bardzo grzeczna w zeszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty, masz zapewne dużą rodzinę ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużą i cały czas się powiększa :))

      Usuń
  6. ojeeja, jakie świetne prezenty :) szczególnie ta prostownica mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cuda swiateczne. Babyliss bedziesz niej zadowolona. Czekam na recenzje tych produktow z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))

      Mam wielką nadzieję :))

      Usuń
  8. o to bogaty Mikołaj ;-) wszystkie prezenty super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogaty, bogaty ;) Sama się nie spodziewałam :))

      Dzięki :))

      Usuń
  9. oo nie widiałam jeszcze nigdy tego estawu l'oreal keratyną...zaciekawił mnie, czekam na recenzję :)
    ja moje prezenty już pokazywalam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę :))

      Na pewno się pojawi :)) tylko trzeba będzie trochę poczekać aż je bardzo dobrze przetestuję ;))

      Usuń
  10. wow sporo tego dostałaś :) fajnie

    OdpowiedzUsuń
  11. ale prezenty, ja w tym roku sama zrobiłam sobie prezent- rolki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą piankę do mycia twarzy i fajnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Daj znać jak się sprawdzi ta prostownica parowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezenty, tylko pozazdrościć :) !!
    Ja dostałam spodnie leginsowe, perfumę, czapkę oraz kosmetyki :))

    Święta minęły baaardzo szybciutko :(
    ale są prezenty , które będą nam o nich przypominać :)

    Jka się sprawdza prostownica?? Bo mam zamiar kupić taka która w jak najmniejszym stopniu niszczy włosy :)

    OBSERWUJE I ZAPRASZAM DO SIEBIE
    kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na bogato:P
    Ja dostałam czytnik ebooków Kindle, porcelanową zastawę obiadową z Lubiany i świecznik ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł z poduszką ze zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne prezety ;) a ja dostałam laptopa ;) co powiesz na wspolne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. hej świetny blog, zapraszam na naszego dopiero zaczynamy więc mamy nadzieję że wpadniesz i zostawisz komentarz po sobie oraz polecisz go innym :) http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. dostalam glownie bizuterie ale Twoje prezenty no wymiataja ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...