piątek, 21 lutego 2014

Nowości w mojej szafie ;)



Na wyprzedaże zimowe, które miały niedawno miejsce miałam w ogóle się nie wybierać ze względu na brak pieniędzy po zakupie świątecznych prezentów, ale że dostałam kartę podarunkową oraz trochę gotówki mogłam sobie na to pozwolić ;)


A więc jak to na wyprzedażach nigdy nie mogę sobie nic konkretnego znaleźć, ale tym razem znalazłam biały płaszcz, na który od kilku lat miałam ochotę! Przy okazji mierzenia płaszcza, zmierzyłam również sweterek oraz również go kupiłam. 



W Media Markt kupiłam golarkę do nóg Remington,  ponieważ moja stara golarka juz ledwo zipie.




W moje łapki wpadły dwie pary butów kupione w sklepie Stradivarius. Jak mogłyście już zobaczyć jeden z moich ulubionych. Początkowa cena każdej pary butów to 279zł! Za taką cenę z pewnością bym już ich nie kupiła, ale za 99zł??? Czemu nie... Buty kupiłam już jakiś miesiąc temu, i są używane, więc mogą być trochę brudne ;) 


I na koniec chciałabym pokazać Wam torebkę, którą dostałam ze strony DressLily.


21 komentarzy:

  1. Fioletowe buciki są super i ta torebka z cekinkami!
    Widzę że zakupy udane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne butki boooskie! i sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te pierwsze buty ze Stradivariusa, aż chyba zajrzę, czy się jeszcze gdzieś nie uchowały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest przepiękna!!
    Fajne rzeczy udało Ci się kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne butki, te fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarne botki na obcasie, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te czarne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny płaszczyk, też mi się marzy taki biały, ale przy moim psie musiałabym go co chwilę prać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek !
    http://julliet-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarne buty mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są świetne !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny sweterek!
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej w oko wpadła mi torebka, choć nie mój styl, to jest naprawde super. Przykuwa uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Superr!!!zapraszam do mnie do komentowania:)co ty na to??obsewacja wspólna??:)http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka i buty bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej podobają mi się czarne buty :-) oni maja takie ceny początkowe tych butów z kosmosu... :P

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam takze do mnie obs= obs :)
    http://www.pingusie-pingusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. biały płaszczyk jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...