wtorek, 18 lutego 2014

Serum Flavo C - wielkie rozczarowanie

Cześć!! ;))

Dzisiaj przyszedł czas na recenzję mojego wielkiego rozczarowania! Zakup tego produktu planowałam już od dawna, i był na mojej wish liście już od ponad roku. W końcu nadszedł ten moment, że zagościł w mojej kosmetyczce. I niestety nie zachwycił mnie swoją "mocą" działania. 
A mowa o Serum Flavo C 8%


Opakowanie: mała, ciemno-zielona, szklana buteleczka z pipetą


Działanie: na początku używania tego produktu nakładałam niewielką ilość pod makijaż i już po kilku użyciach strasznie wysuszył moją cerę, ale wyczekując efektów, jakie inne dziewczyny zauważyły po jego stosowaniu, używałam go dalej. Kiedy w końcu suche skórki i ściągnięta skóra zaczynały mi doskwierać postanowiłam nakładać go jedynie wtedy, kiedy jestem przynajmniej 8 godzin w domu, ale to też nie pomogło, ponieważ dalej mi ją przesuszał. Nie mam pojęcia, dlaczego tak moja cera na niego reagowała... Może to wina jakiegoś innego produktu, który stosowałam i się z nim nie polubił???
Oczekiwałam od  niego, że rozjaśni moje przebarwienia... I niestety... Nawet ich nie ruszył... Jakie były takie są nadal. Plamki potrądzikowe - te stare jak i nowe nadal są tak samo widoczne jak wcześniej.


Skład: Aqua, Ginkgo Biloba, Ascorbic Acid, Butylene Glycol, Polysorbate 20, Polysorbate 80, Imidazolidinyl Urea





A jak sprawdził się u Was??? 

12 komentarzy:

  1. Kurcze, obiecują w prezentacjach produktu, że taki niezawodny, wspaniały i, że pomoże A tu się okazuje zwykłym bublem. Jeszcze na dodatek szkody wyrządza na buzi. I nie dziwota, że ludzi nie lubią reklam później :)
    Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykre że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie przynosi rezultatów:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go nie miałam, ale raczej mnie nie korci ;) Buziaki i zapraszam na nowego posta:*

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że się nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam go nigdy,ale szkoda że się nie sprawdził. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. A to pech, na jego temat naczytałam się wiele pozytywów i sama miałam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany :( Szkoda, może Twoja skóra źle reaguje na wit. C albo uczulenie lub po prostu masz bardzo wrażliwą skórę - w końcu nie jest to bardzo delikatny produkt. Ja mam to serum ( moja cera to tłusta z czasami wrażliwszymi polikami) i u mnie sprawdza się rewelacyjnie. Z tym, że stosuję to serum tylko na noc i po chwili od nałożenia aplikuję jeszcze krem nawilżający. Jeśli dalej masz problem z unormowaniem skóry po tym specyfiku to polecam Ci kremy tzw. uniwersalne Avene czy baume La Roche Posay, bo świetnie nawilżają i naprawiają szkody ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog zapraszam http://gabigabrysia.blogspot.com/ na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nie stosowałam tego produktu ...
    ogólnie ciekawy post :)
    obserwuję
    http://lusia--lusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...