sobota, 22 marca 2014

John Frieda Sheer Blonder - odżywka i szampon!



Cześć Dziewczyny!!!

Tym razem coś dla blondynek, czyli szampon i odżywka do włosów z John Frieda seria sheer blonder! 
Moje włosy zakochały się sie w naturalnej pielęgnacji i tylko po stosowaniu takich produktów widzę jakiekolwiek efekty. Produkty z John Frieda napakowane są sls, parabenami itd. Staram się unikać tych produktów, ale że były na promocji w Rossmannie postanowiłam spróbować! 
  

Oba produkty są niesamowicie wydajne, czego się wcale nie spodziewałam. Pod koniec opakowania stosowałam ich więcej, aby w końcu je wykończyć i wrócić do naturalnych szamponów jak i masek. 
Szampon oraz maska pozostawiają ładny zapach na włosach aż do następnego mycia. Przy każdym podmuchu wiatru czuć delikatny zapach produktów. Szampon dobrze się pieni (jak to produkty z sls) oraz bez jakiegokolwiek problemu zmywa oleje z włosów. Po zastosowaniu odżywki włosy rozczesują się, ale nie jakoś fenomenalnie. Uważam, że jest to taka odżywka tylko wspomagająca rozczesywanie, ponieważ efektu nawilżenia nie zauważyłam. Włosy są wygładzone, ale to także dzięki składowi produktu, czyli przez sylikony, które oblepiają włosy. Działania na kolor włosów także nie zauważyłam - kolor nie był ani intensywny ani produkty nie powodowały żeby kolor nie wpadał w żółć. 



Używałyście??? :)

5 komentarzy:

  1. Szczerze mowiac nie uzuwalam tych kosmetykow, ale nigdy nie przechodzilam obok nich obojetnie. Jednak fajne opakowania przykuly moj wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie, chociaż kusiły mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele razy, ale nadal nie jestem przekonana, czy warto czy nie, wydaje mi się że może być to produkt przereklamowany :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Great.

    Would you like to follow? Let me know!

    Kiss
    G+ | PERONALBLOG | BLOGLOVIN’ | FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie niestety ta firma słabo się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...