środa, 23 kwietnia 2014

Gęsta Toskańska Maska do Włosów Suchych i Zniszczonych! PLANETA ORGANICA

Cześć!
Tym razem chciałabym podzielić się z Wami moim ostatnim ulubieńcem, czyli przedstawiam Szmaragdową Maskę do włosów! Jest to maska firmy Planeta Organica i jest to pierwszy produkt tej firmy, który kupiłam i była to dobra decyzja ;)  Wszystkie rosyjskie oraz naturalne produkty do włosów oraz do twarzy kupuję stacjonarnie w sklepie Ukryte w Słowach w Lublinie. 
Maskę dostaniemy w opakowaniu 300 ml a cena kształtuje sie w okolicach 30 złotych. 


Opakowanie plastikowe, dosyć solidne i wygodne w wydobywaniu z niego produktu. 

Maska jest bardzo gęsta i jest to pierwsza moja maska do włosów o tak zbitej konsystencji. Przy pierwszym zastosowaniu myślałam, że będzie problem z jej aplikacją ze względu na to, że jest taka gęsta, ale na szczęście bez jakiegokolwiek problemu rozprowadza się na włosach. Nie trzeba jej dużo, aby pokryć całe włosy i dzięki temu jest niesamowicie wydajna  Używam jej już pięć miesięcy i nakładam dwa razy w tygodniu a z tego, co widzę w opakowaniu starczy mi jeszcze na kilka aplikacji.  Po nałożeniu na włosy, przetrzymuje ją od 20 minut do około godziny i spłukuję.

Jak działa??? Włosy po spłukaniu i w czasie spłukiwania bez problemu rozczesują się palcami. Są delikatnie wygładzone, nawilżone oraz zdrowo się błyszczą. Jak wiecie mam włosy bardzo zniszczone, więc jak na moich włosach coś się sprawdza to na zdrowszych tym bardziej! Maska nie obciąża. Ma ładny zapach, który utrzymuje sie kilka godzin. 

Kiedy mi się skończy kupię kolejną maską z PLANETA ORGANICA i mam nadzieje, że następna też się sprawdzi. 



13 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jej zapachu pewnie jest obłędny sądząc po kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie brzmi ta recenzja, maska godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym ją wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być naprawdę warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ich szampon i balsam z Aleppo, teraz chętnie wypróbowałabym jakąś maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy ostatnim zamówieniu miałam na nią ochotę ! Chyba przy kolejnym ją zamówię;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda, chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie już od jakiegoś czasu i myślę że niebawem ulegnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rosyjskie kosmetyki są naprawdę świetne, choć jeszcze w Polsce nie tak bardzo popularne. Może to się zmieni.

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę ja wypróbować. Też lubię rosyjskie kosmetyki do włosów. Świetnie mi służą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze, ale po Twoim poście myślę ze czas wypróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią bym ją wypróbowała!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam jeszcze żadnego kosmetyku Planeta Organica.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...