piątek, 4 kwietnia 2014

Podkład Bourjois Flower perfection - czy kupię ponownie???


Cześć Dziewczyny! 

Dzisiaj recenzja jednego z dwóch podkładów Bourjois, który posiadam. Pierwszy podkład, jaki kupiłam z tej firmy był oczywiście Healthy Mix, którego bardzo polubiłam i mam już jego drugą buteleczkę. Zimą, kiedy moja skóra była bardzo przesuszona musiałam zaopatrzyć się w podkłady nawilżające. Niestety ten nie sprawdził się w tej roli! 



Produkt zamknięty jest w szklanym, grubym i dosyć ciężkim opakowaniu, co nie jest praktyczne w podróżach. Posiada pompkę, które działa bez problemu od samego początku używania. Pojemność standardowa jak na podkład, czyli 30ml. Napisy z opakowania ścierają się szybko, czego strasznie nie lubię! 
Do podkładu dołączona jest "lateksowa gąbeczka", która przyklejona jest do plastikowego zamknięcia buteleczki. Nie mam pojęcia, w jakim celu została ona dołączona do podkładu. Osobiście ani razu jej nie używałam i nie będę, ponieważ nie wyobrażam sobie nakładania podkładu taką gąbeczką. Jestem pewna, że pozostawiłaby smugi i bardzo trudno byłoby rozprowadzić nią idealnie podkład. 

Podkład jest gesty i ciężko rozprowadza się go na twarzy. Bardzo łatwo zrobić sobie nim smugi i zacieki. Jego aplikacja trwa dość długo, ponieważ trzeba dobrze go rozetrzeć oraz później dokładnie sprawdzić czy nie ma smug. Aplikacja dłońmi oraz pędzelkiem jest trudna i długa. Najlepiej sprawdza się aplikacja mokrą gąbeczką BeautyBlender. Podkład po użyciu gąbeczki jest wciskany w skórę a nie rozcierany i wygląda bardziej naturalnej - ale nie tak naturalnie jak byśmy tego oczekiwały. Łatwo można uzyskać efekt maski.  Jak na podkład to ma dosyć intensywny zapach - na szczęście ładny. 

Od producenta:
Podkład wygładzający, kryjący, matujący. 




Co do wygładzenia, to nie widzę żadnego! Wręcz przeciwnie. Podkład podkreśla wszystkie suche skórki oraz partie na twarzy, których nawet nie widać przed nałożeniem makijażu. Aby podkład wyglądał przyzwoicie trzeba wykonać peeling twarzy, więc będzie idealny dla dziewczyn, które codziennie używają żelu peelingującego do mycia twarzy. Na pewno nie jest to podkład dla cery suchej, ponieważ podkreśli wszystko! 
Kryjący - krycie od małego do średniego. Mocnego efektu krycia - czyli dokładania tego podkładu nie polecam, ponieważ łatwo możemy uzyskać efekt maski.  
Matujący - rzeczywiście matuje, ale nie jest to płaski mat bardziej satyna. 

Posiadam kolor Vanille clair - Light vanilla numer 51. Jest bardzo jasny, ale wpada bardziej w róż niż w żółć. Jednak nie martwcie się nie jest to typowy "prosiaczkowy" róż. W drogerii w porównaniu do podkładów innych nie było tego aż tak mocno widać. Same możecie zobaczyć to na zdjęciach. Nie pasuje idealnie do mojego odcienia skóry, ponieważ mam tony bardziej żółte. Ale i tak muszę go skończyć, ponieważ cena podkładów Bourjois nie jest niska i wynosi około 60 złotych.
Podkładu więcej na pewno go nie kupię! I nikomu nie polecam! 

Nie zapycha. 




I jak myślicie, jest warty swojej ceny??? ;) 

14 komentarzy:

  1. Mi właśnie pasują podkłady z różowymi tonami

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie czegokolwiek trudnego w nakładaniu... ech.

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej się na niego nie skuszę... ostatnio kupiłam z L'Oreal i jestem bardzo zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostanę jednak przy Healthy Mix Serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam żadnego podkładu tej firmy , muszę zużyć zapas :) Szkoda , że się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam okzaji wyprobowac zadnego podkladu tej firmy, szkoda, ze sie nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear!
    You blog is adorable!!
    Follow to follow??
    Let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam i raczej nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi wiele osób go polecało, ale wiernie zostaje przy REVELONie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio dostałam próbki jakiegoś podkładu z tej firmy i u mnie spisuje się super ! ; ) Zastanawiam się nad kupnem jego ! Ale to nie taki jak Ty prezentujesz ,tylko jakiś inny ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam próbek pare tych podkładów :D

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. no to nie ma co się na niego pokusić, a szkoda, bo kolorek fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ich stajni miałąm kiedyś Healthy Mix, ale tak średnio wypadał.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...