niedziela, 6 kwietnia 2014

Zakupy włosowe! Wizyta w Hebe, suszarka oraz paczka od Pilomax


Cześć!!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje zdobycze. Tak się złożyło, że wszystkie produkty są do włosów. Wczoraj pojechałam do nowo otwartego centrum handlowego Felicity w Lublinie i odwiedziłam po raz pierwszy drogerię Hebe! Pochodziłam, popatrzyłam, zorientowałam się, jaki mają asortyment oraz ceny produktów i postanowiłam kupić dwa produkty, które już wcześniej używałam i byłam z nich bardzo zadowolona, a mowa oczywiście o suchym szamponie Batiste oraz masce mlecznej Kallos.
Szampon Batiste w cenie 14.99zł zaś 1 litr maski, Kallos kosztował 12.99zł


Kilka miesięcy temu zepsuła mi się suszarka z zimnym nawiewem i od tamtego czasu byłam zmuszona używać starej suszarki, która nie miała w ogóle regulacji temperatury, więc moje włosy były poddane wysokiej temperaturze kilka razy w tygodniu! Włosy są teraz bardzo wysuszone i kilka miesięcy intensywnej  pielęgnacji poszło na marne! Musiałam z tym skończyć i poszłam do sklepu i kupiłam suszarkę, która ma w końcu zimny nawiew i trafiło na Remington Keratin Therapy. 


Od firmy Pilomax dostałam paczkę z ich kultową maską do włosów jasnych oraz szamponem głęboko oczyszczającym. Do paczki dołączony był grzebień oraz turban. Paczka przyszła bardzo szybko oraz po raz pierwszy jakakolwiek firma, która wysyłała do mnie produkty zapakowała je tak ładnie. Byłam na prawdę bardzo mile zaskoczona.

Co możecie powiedzieć o tych produktach???

11 komentarzy:

  1. Super blog. Ciekawe posty.

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Obserwujemy? :) Zapraszam :)

    Dodam, że sprzedajemy zegarki i biżuterię.
    Znajdziesz nas na:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam hebe ;-) mam ten szampon a odżywkę ma moja siostra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjj, do Hebe to i ja bym się wybrała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Również w tym samym Hebe zakupiłam tą maskę - pachnie obłędnie ♥ Żałuję tylko, że tak późno zdecydowałam się na jej zakup ale lepiej późno niż wcale ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ile zapłaciłaś za suszarkę? ;)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja strasznie ubolewam, że nie mam w okolicy nigdzie Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Remington to świetna firma więc suszarka na pewno będzie git:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią bym wypróbowała Wax na moich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog i wpis. Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam przygodę z blogowaniem, więc niebawem będzie u mnie więcej do czytania. Mam nadzieję, że mój blog będzie tak dobry jak Twój. Pozdrawiam. http://calissi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...