czwartek, 8 maja 2014

Paczka od Marion!



Cześć!

Kilka dni temu dostałam paczkę od firmy Marion! Marion jest firmą z bardzo przystępnymi cenami, możemy znaleźć produkty w szczególności do włosów, ale także do ciała, do twarzy. Wcześniej nie zwracałam uwagi na te kosmetyki, dopóki nie kupiłam po raz pierwszy spray termoochronny, w którym się zauroczyłam od pierwszego użycia i już kilka jego buteleczek przewinęło się przez moją łazienkę. 
Produkty leżały grzecznie kilka dni, ponieważ nie miałam czasu zrobić zdjęć i musiały poczekać, więc od dzisiaj zaczynam testowanie! Mam nadzieję, że wszystko się sprawdzi. 
Miałyście te produkty??? Sprawdziły się???
Napiszcie mi, jakie inne produkty z Marion polecacie, ponieważ z chęcią w coś jeszcze się zaopatrzę. 

22 komentarze:

  1. fajna paczka choć nie wszystkie kosmetyki mi sie tej firmy sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tych rzeczy, ale planowałam kupić saszetkę z laminowaniem. Ja z firmy Marion bardzo lubię maseczki peel off.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze nic z tej firmy :) ciekawa jestem , jak się spiszą kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tych produktach do włosów już się dużo naczytałam, ciekawią mnie bandaże :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię spray termoochronny i serum:) reszty jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Marion mają świetne kosmetyki w niskich cenach miałam płyn micelarny jest mega! :)
    zabieg laminowania jeszcze czeka na testowanie różne są o nim opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię tą firmę! miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jakie są te bandaże antycellulitowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię, wypróbuję niebawem te bandaże bo wyglądają fajnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ja używałam zabieg laminowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, bardzo lubię ich produkty:) miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię tą markę :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale może się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam kosmetyków Marion.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja lubię niektóre kosmetyki z firmy Marion, szczególnie oleki do zabezpieczania końcówek :))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna paczka, miłego testowania, sama chętnie przetestowałabym laminowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ich kosmetyki ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. z tym micelem uważaj
    piecze w oczy strasznie :( a i uczula skórę :( straszny jest

    ps. zapraszam na mały konkurs do mnie, do wygrania podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super paczka miłego testowania ja nie używałam nic tej marki chętnie przeczytam recenzję
    i super blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Mają bardzo duży asortyment ale kosmetyki do włosów u mnie się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...