wtorek, 6 maja 2014

Pielęgnacyjne uzupełnienia! Zakupy

Dzisiaj tak szybko chciałabym pokazać Wam pielęgnacyjne uzupełnienia moje kosmetyczki. Zazywaczaj bywa tak, że jak się kończy to wszystko na raz... I tym razem było tak samo! Do włosów kupiłam szampon z Alterry. Tego akurat jeszcze nie miałam, ale wszystkie inne bardzo dobrze się u mnie sprawdzały. Po zimie i przymusowym stosowaniu starej suszarki końcówki strasznie mi się przesuszyły, więc kupiłam olejek ze Schwarzkopf oraz w sklepie ECO w Lublinie olej z nasion bawełny - kosztował 13zł. Przy okazji wzięłam jeszcze maseczkę oczyszczającą za 6.50zł za 100ml. Jak na produkt naturalny uważam, że jest to bardzo dobra cena.  W Rossmannie kupiłam jeszcze moją ulubioną pastę do zębów, płyn do higieny intymnej sławny facelle oraz antyperpirat w kulce z Nivea. 


Następnym razem będąc w Rossmannie kupiłam także kilka produktów! Oczywiście nie obyłoby się bez odżywki bez spłukiwania ze Schwarzkopfa. Do włosów wzięłam jeszcze spray chronicy przed wysoką temperaturą także ze Schwarzkopf, zdradziłam mój ulubiony spray z Marion, ale chciałam wypróbować czegoś droższego. W koszyku znalazły się również dwa produkty do ciała, emulsja z Isany z 5,5% zawartością mocznika oraz mleczko nawilżające La Petit Marseiliais. I na koniec podreptałam także na stanowisko z produktami Babydream i kupiłam szampon dla dzieci, który stosuję dosłownie do wszystkie, od mycia pędzli do mycia Cleo! 
  



 W końcu kupiłam bieliznę ślubną w sklepie Esotiq i w gratisie dostałam żel do mycia ciała. 

14 komentarzy:

  1. uwielbiam odżywki z GlissKura ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego płynu do higieny intymnej Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się ten olejek do końcówek, bo moje są już w opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego mleczka Le Petit Marseillais, jak i całej tej linii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon Alterra i odżywkę Gliss Kur mam zamiar niebawem zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampony Alterry są bardzo dobre, a ten z Babydream idealnie spisuje się do mycia pędzli :D
    A podobną ochronną mgiełkę miałam ze Schwarzkopf i niestety nie sprawdziła się u mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. antyperspiranty z Nivea są świetne ;) ja osobiście tylko z nich korzystam :)) ciekawa jestem tego olejku z nasion bawełny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widze ze lubisz gliss kura, ja tez :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego oleju z nasion bawełny, czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam
    www.sfavillare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek z nasion bawełny-czaję sie na niego od pewnego czasu.Super zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest w tych Twoich zakupach kilku moich ulubieńców, z którymi się nie rozstaję :) Jestem ciekawa Twojej opinii o oleju z nasion bawełny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa czy to mleczko nawilżające się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tę odżywkę z GlissKura i u mnie się nie sprawdziła - obciążała włosy. Za to szampon Babydream to mój ulubieniec w kwestii zmywania olejów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te maseczki Babuszki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...