poniedziałek, 19 maja 2014

Rossmann i Natura, małe zakupy z promocji!

Hej !

Dzisiaj tak na szybko chciałabym pokazać Wam kilka produktów, które kupiłam na w drogeriach na ostatnich szalonych promocjach! Tym razem po przejrzeniu swoich kosmetyków zakazałam sobie wejścia do drogerii, ponieważ i tak jak na mnie trochę za dużo tego mam. Przez pierwsze dwa tygodnie przecen nie zajrzałam do drogerii, dopiero w ostatnim tygodniu podczas zniżki na szminki weszłam i kupiłam pomadkę nawilżającą Wibo, która kosztowała 4.43zł. Kolor 04. 
Ostatniego dnia zniżki w Naturze postanowiłam pójść i kupić podkład, który już wcześniej chciałam kupić, ale nigdy nie było odpowiedniego koloru. Tym razem także szłam z myślą, że go nie będzie a tutaj niespodzianka "jest ostatni"! A mowa o podkładzie Skin Balance kolor 20, przy kasie zapłaciłam za niego około 15 złotych. I ostatnim produktem był pigment, sypki cień do powiek - jak zwał tak zwał, z Kobo i za niego zapłaciłam około 6 złotych. Już dawno chciałam sprawdzić efekt, jaki dają takie produkty, więc przy okazji moich wielkich zakupów włożyłam go do koszyka. 
Jestem mega szczęśliwa, że nie skusiłam się na inne produkty na tej promocji i umiałam się powstrzymać! 
Post trochę nudny i nic ciekawego nie zobaczyłyście, ale pochwalcie się, co wy kupiłyście ;)
Może następnym razem się na to skuszę... 


19 komentarzy:

  1. Ten podkład właśnie mi się kończy, muszę dokupić bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień Eliksiru ! Ja mam 05, ale chciałam ten który Ty zakupiłaś, czyli 04, ale po wyprzedażach nadal były pustki i wyszłam bez niego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten podkład ! :]

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie mam żadnego eliksirka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny kolor tej pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki kolor pigmentu ?:) Ja kupiłam dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eliksir jest świetny! Jak na moje popękane usta nie podkreśla suchych skórek jest bardzo nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hie hie mam taką samą pomadkę ;D Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ten podkład zapycha niemiłosiernie. A szkoda, bo ładnie wygląda na buzi. Używam go więc od czasu do czasu a większe wyjścia, ale do codziennego użytku odpada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna pomadka i podkład chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem tego podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkład miałam już w ręku, ale jednak odłożyłam. Cena bardzo zachęcająca,wyrzuty sumienia jednak dały o sobie znać, zbyt dużo mam podkładów w zapasie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli to nie problem to chętnie przeczytałabym opinię na temat tego podkładu, który zakupiłaś ;)
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga, skomentowania i jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj ;)
    http://eveebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te szminki :) Eliksir!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor szminki ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwujemy? :)
    http://miradamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor pomadki z Wibo. Za trwałe może nie są, ale i tak fajne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...