czwartek, 12 czerwca 2014

Podkład Healthy Mix - drogeryjny podkład godny uwagi!

Cześć Dziewczyny!!!

Czas na recenzję, jednego z moich ulubionych podkładów drogeryjnych, czyli Bourjois Healthy Mix. Jest to moje drugie opakowanie, więc to samo mówi za siebie ;) Ostatnie opakowanie tego produktu zużyłam rok temu w wakacje i teraz na wiosnę także postanowiłam do niego wrócić.


Bourjois kilka miesięcy temu zmieniło opakowanie i z tego, co słyszałam majstrowali coś przy składzie, ale w porównaniu do starej wersji nie zauważyłam zmian w stosowaniu czy w zachowywaniu się na skórze.
Stara wersja podkładu zamknięta była w plastikowym opakowaniu zaś obecnie możemy kupić ją w szklanej, solidnej i ciężkiej buteleczce. Opakowanie standardowe 30ml z pompką, która bez problemu wydobywa odpowiednią ilość produktu. Produkt ładnie pachnie trochę owocowo i zapach utrzymuje się jakiś czas na buzi. Podkład jest lekki i rzadki i dzięki temu dobrze rozprowadza się na skórze.
Nie pozostawia smug. 
Nie ściera się. 
Nie zapycha.



Krycie podkładu możemy stopniować od niskiego do średniego krycia nie bojąc się, że zrobimy sobie efekt maski. Po nałożeniu podkład jest dosyć mokry na twarzy, ale wystarczy przypudrować i pozostaje delikatna satyna. Mam cerę tłustą, ale podkład jest dla mnie i tak idealny, ponieważ w ogóle nie przetłuszcza skóry. Mimo to, że jest nawilżający to satyna pozostaje dosyć długo na twarzy. Po stosowaniu podkładów matujących szybciej widzę błysk sebum na twarzy niż po tym właśnie podkładzie.
Jedynym minusem jaki zauważyłam w tym podkładzie jest efekt utleniania - podkład ciemnieje po około godzinie od aplikacji! 



Jest waszym ulubieńcem??? ;) 

14 komentarzy:

  1. Miałam nadzieję, że kupię go na promo w Rosmannie, jednak już go nie było;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po prostu go kocham! Ideał nad ideały w odcieniu nr 51;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę wersję z serum, ale ta też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go kiedyś wypróbować, na razie lubię bardzo Bourjois 123 Perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ciemnieje to już nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie miałam, ale jak wykończę zapasy to na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam, ale nie cierpię gdy podkłady ciemnieją ! U mnie jest skreślony :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam jeszcze podkladu tej firmy, bowiem wierna pierwszemu wyborowi, który został wycofany, moze teraz sie skusze?

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jakoś średnio się spisywał...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o Bourjois to używałam i używam jedynie różu i jest świetny, polecam ;) Pozdrawiam i zapraszam, DearPopinjay

    OdpowiedzUsuń
  11. mam i lubię, już też drugie opakowanie :-) choć ostatnio jakoś wydaje mi się, że jest bardziej pomarańczowz na mojej twarzy, chyba wydziwiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie go używam i nie wiem do końca co o nim sądzić, tzn jest dobry, ale kupując go spodziewałam się czegoś lepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez go lubie jeden z moich must have :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...