wtorek, 5 sierpnia 2014

Flower skirt - Cocktail Shock!

Cześć Dziewczyny! 
Dzisiaj coś zupełnie innego, czyli coś, co już dawno nie gościło na moim blogu :) Ostatnie posty tego typu pojawiły się prawie rok temu... czy wrócę do tego i będę starać się wstawiać moje codzienne stylizacje raz na jakiś czas, nie wiem, ale chciałabym i mam nadzieję, że mi to wyjdzie ;)

A co wy o tym myślicie??? 

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Top - Stradivarius
Spódnica/Skirt - Coctail Shock
Naszyjnik/necklace - Stradivarius
Torebka/ Handbag - New Look
Buty/shoes - StyloweButy.pl

14 komentarzy:

  1. Piękna jest ta spódnica, od razu się w niej zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna spódniczka :) bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka, ma ciekawy materiał

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie !! Ta spódniczka jest rewelacyjna ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny fason i kolory tej spódniczki! Pięknie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta spódniczka to cud! ;) Zakochałam się w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna spódnica i jaki ładny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bluzeczki tego typu, którą masz na sobie. W te wakacje często w takich chodzę, w mojej szafie gości kilka kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :)

    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja ;)
    Podoba mi się tu na pewno będę wracac dodaje do obserwowanych ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...