niedziela, 3 sierpnia 2014

PILOMAX Zestaw do włosów jasnych - recenzja


W końcu nadszedł czas abym wspomniała o szamponie oraz masce do włosów firmy PILOMAX. Firma ta jest firmą polską zaś produkty jej są produkowane w Wielkiej Brytanii. O tych produktach słyszałam już dużo... Sama miałam małe opakowanie maski, ale prawdę mówiąc po kilku użyciach sama nie wiedziałam, co o niej myśleć. Niestety tym razem jest tak samo oba produkty są z jednej strony dobre zaś z drugiej mają jakieś swoje małe minusy. I nie mogę Wam ich w 100% polecić ani zniechęcić do ich kupna. 




Maskę jak i szampon dostajemy w twardych i solidnych plastikowych opakowaniach, z których bez problemu możemy wydostać odpowiednią ilość produktu.

Zacznę od szamponu, bo przecież to on idzie pierwszy w rytuale mycia i odżywiania włosów. Jest to szampon głęboko oczyszczający i rzeczywiście oczyszcza mega mocno. Stosuję go raz w tygodniu, ponieważ dla moich włosów jest to wystarczający odstęp czasu pomiędzy myciami na takie ich wyszorowanie, dosłownie. Moje włosy są suche i zniszczone zaś skórę na głowie mam przetłuszczającą i gdy zobaczyłam ten szampon pomyślałam, że to moje wybawienie, ponieważ ciągłe ich nawilżanie i odżywianie nie wpływa dobrze, ze względu na to, że się szybciej przetłuszczają. Po zastosowaniu tego produktu jeszcze na drugi dzień są świeże, i nie widać tego, że były myte dzień wcześniej, co nie występuje po produktach nawilżających. Nie są bardzo tłuste, ale dla własnego samopoczucia, od czasu do czasu już drugiego dnia używam suchego szamponu. Przechodząc do działania to szampon oczyszcza włosy do takiego stopnia, że się kołtunią i na głowie mam kilka wielkich zbitych kołtunów, po za tym przy ich dotykaniu odczuwam, że są mega szorstkie, tępe i aż piszczą. Na szczęście maska przywraca je do takiego stanu, że można je bez większego problemu rozczesać. Produkt bardzo dobrze się pieni, i wystarcza mała ilość produktu do dobrego spienienia i umycia włosów. Z jeden strony produkt jest dobrym kosmetykiem, ponieważ oczyszcza dobrze skalp i jest to mu potrzebne od czasu do czasu, a także jest dobry podczas oczyszczania włosów z różnych produktów do stylizacji, które pozostawione długo na włosach nie sprzyjają ich kondycji. Z drugiej strony zaś zmywa także dobre produkty, które były nakładane na włosy np. olejki. Włosy są ciężkie do rozczesania a ciąganie także bardzo je niszczy. Sama nie wiem, co o nim myśleć! Po jego skończeniu na pewno kupię szampon oczyszczający, aby od czasu do czasu go zastosować, ale postaram się, aby nie był tak mega mocny w swoim działaniu oczyszczającym.




Maska z tej samej serii, co szampon, czyli do włosów zniszczonych jasnych i rozjaśnianych. Uzupełnia się doskonale z szamponem, ponieważ tylko dzięki niej możemy po dogłębnym umyciu rozczesać włosy. Skład tej maski mnie przeraża i nie wiem, dlaczego działa tak na włosy jak działa. Używam ją tak samo jak szampon, czyli raz w tygodniu, na około 30 minut stosując do tego czepek oraz turban, który był w zestawie. Włosy po zmyciu nie rozczesują się jakoś fenomenalnie, ale i tak jest dobrze, że dają się rozczesać po użyciu tego szamponu. Po wyschnięciu i ich rozczesaniu są miękkie i sypiące, ale niestety nie są wygładzone a tego najbardziej oczekuję od masek. Efektu regeneracji przy jej używaniu nie zauważyłam. Na wypadanie włosów także w żaden sposób nie zadziałała. Podczas użycia jej po zastosowaniu innego szamponu, ale tym razem nawilżającego efekt rozczesywania był dużo lepszy, ale nadal efekt nie był mega zadowalający.
Jest dosyć rzadka jak na maskę, ale dzięki temu udaje się ją dobrze wmasować we wszystkie włosy i już podczas aplikacji włosy zaczynają się rozplątywać po kołtunach uzyskanych przez szampon.




8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maski Pilomax lubię, natomiast szamponu jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam do włosów ciemnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie na moje włosy :)

    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE I KOBIECO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wersję do włosów ciemnych i jestem bardzo zadowolona szczególnie z maski.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy tego nie stosowałam :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/08/plany-na-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...