sobota, 16 sierpnia 2014

Zakupy ubraniowe (maj,czerwiec,lipiec,sierpień)

Cześć Dziewczyny!!

Kilka nowych rzeczy potrzebowałam w mojej szafie, więc musiałam się w nie zaopatrzyć. Nie były to zakupy jednorazowe - tylko kilka dobrych wypadów na zakupy, które poczyniłam w przeciągu ostatnich kilku miesięcy. 
W sklepie Stradivarius, znalazłam dwie bluzki - koszule bez rękawów, idealne na lato. Zwykłe spodnie, taka koszulka i jesteśmy gotowe do wyjścia! Jest jeszcze dużo więcej dostępnych tego typu koszul w sklepie. W Pull&Bear kupiłam długo szukane przeze mnie spodnie w kwiaty. W poprzednie wakacje miałam kupić podobne w Zarze, ale że znalazłam je dopiero pod koniec wakacji nie chciałam, aby kilka miesięcy leżały nowe w szafie, i przełożyłam zakup na później. Do kasy zabrałam również koszulkę trochę w stylu sportowym, ale to także fajna część stylizacji, do której nic więcej ciekawego nie trzeba dodawać, a tym bardziej w wakacje, kiedy na zewnątrz jest ponad 30 stopni Celsjusza. Z powodu tych masakrycznych opadów, które nawiedziły nas w maju byłam zmuszona kupić w sklepie Heavy Dutty kalosze. Kalosze na obcasie, biało czarne w kokardy, już wcześniej widziałam je na półkach tego sklepu, ale nie byłam przekonana do zakupu, ponieważ i tak nałożyłabym je jedynie kilka razy w roku. Tym razem zła i cała przemoczona, z wiedzą, że w mieszkaniu wszystkie buty mam mokre weszłam do sklepu i kupiłam je za cenę 79 złotych.

Trzy tygodnie temu kupiłam baleriny czarne w sklepie, Sinsey niestety Wam ich nie pokaże, ponieważ się już rozwaliły! Nigdy więcej butów z tamtego sklepu. Byłam zmuszona kupić na szybko baleriny, więc poszłam do sklepu H&M i zmierzyłam w panterkę, widziałam je wcześniej i strasznie mi się podobały, ale trochę szkoda mi było 79 zł, ale tym razem postanowiłam je wydać ze względu na to, że innych bym pewnie na szybko nie znalazła. 


Kolejne torebki w mojej kolekcji! Torebek mam już trochę, ale cóż ja poradzę, że je uwielbiam ;) Mój ukochany jeszcze wtedy narzeczony mimo tego, że uważa, że i tak mam ich za dużo kupił mi kolejną, torebka pochodzi ze sklepu River Island i jest to torebka typu "kuferek" w kolorze pudrowego różu. Piękna <3
Idealnie będzie pasować mi do wiosennych i letnich stylizacji, ponieważ muszę postawić teraz na zakup kolorowych torebek a nie tylko czarne, które przeważają w tych, które mam
Drugą torebkę - kopertówkę kupiłam mi mama w sklepie New Look. Zaś trzecią beżową zamówiłam na stronie internetowej MissWish.


O dziwo przez ten długi czas poczyniłam również zakupy w Zarze. Często tam nie kupuję ze względu na to, że przeginają z cenami, ale tym razem skusiłam się na kilka rzeczy. Kupiłam dwie pary długich jeansowych spodni w kolorze jasnego jeansu. Są to moje pierwsze spodnie z tego sklepu i żebym wiedziała, że znajdują się tam takie niesamowite okazy na pewno zaopatrywałabym się tam ciągle w dolną część mojej garderoby. Są mega, jakości i w noszeniu czuć dużą równicę, są mięciutki, wygodne i dopasowują się super, z czym ja mam wielki problem, bo jednak jestem szczupła a w tych spodniach bardzo mi się podoba jak wyglądam ;)
Kupiłam także trzy luźne bluzki oraz jedną z długim rękawem. Ostatnio bardzo mi się podobają takie bluzki, nie są to sweterki (sama nie wiem jak je nazwać), ale w dalszej części zobaczycie, że upolowałam jeszcze dwie tego typu.


W Stradivariusie kupiłam dwie bluzeczki bez rękawów. Jedna krótka i idealna do spodni z wysokim stanem zaś druga z "grzecznym" kołnierzykiem. W sklepie Pimkie, który za czasów nastolatki uwielbiałam, nie wiem, dlaczego w ostatnich latach czasami go omijałam... Zaopatrzyłam się w dwie spódniczki w kształcie linii A, za którymi ostatnio chodzę i wyszukuję, ale niestety wszystkie są albo za krótkie albo po prostu brzydkie, na moje szczęście weszłam i znalazłam dwie ;) Do tego wzięłam jeszcze 2 bluzki na długi rękaw, jedna z motywem kwiatów - którą aktualnie uwielbiam i chodziłabym w niej codziennie - jeżeli tylko jest trochę chłodniej na zewnątrz.


Co do spódniczek do zamówiłam jeszcze jedną przez Internet, na stronie Coctail Shock niestety przyszła trochę za ciasna :( Czy to jest moment, w którym muszę schudnąć??? ;)


Z za granicy mama przywiozła mi jeszcze koszulę jeansową z motywem kwiatowym oraz koszulę mgiełkę.


Za dwa tygodnie wyjeżdzamy w naszą podróż poślubną więc jeszcze ostatnio dokupiłam w sklepie Stradivarius kilka rzeczy, a jest to t-shirt, koszula, spodenki i sukienka i oprócz spodenek wszystko z motywem kwiatowym ;)

27 komentarzy:

  1. wszystko mi się bardzo podoba :)) torebki chyba najbardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy:) idę obcenić ten sklep Coctail Shock, bo go jeszcze nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczki piękne i ta spódnica super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, zakupy bardzo udane :-) najbardziej w moim stylu torebki i spódniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzupełniłaś garderobę jak widzę. Dżinsowa koszula mi się podoba, brakuje mi takiej w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne rzeczy :) chętnie bym wszystkie przygarnęła, bo każda jedna bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe rzeczy :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać że zakupy udane mi osobiście bardzo spodobały się torebki sama nie dawno kupiłam podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne nowości! :-))) wszystko w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie piękne ahh jak zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie rzeczy cudowne, aż sama nie potrafię powiedzieć co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ciuszki:) i dodatki:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne ciuszki, rowniez bardzo lubie motyw kwiatowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczki wymiatają :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, widzę, że zakupy udane, wszystkie rzeczy są cudne ♥
    everythingandnothinng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości! Torebki, spódniczki, wszystko zresztą rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie zakupy. Najbardziej mi się podobają torebki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne rzeczy, a torebki są obłędne :)
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...