czwartek, 7 sierpnia 2014

Zapasy włosowe!


Hej Dziewczyny!

Te z Was, które śledzą mojego bloga już wiedzą, że naturalne kosmetyki pielęgnacyjne kupuję w drogerii Ukryte w Słowach w Lublinie. Kończąc studia pierwszego stopnia i wracając na wakacje do domu opuściłam to miasto na kilka miesięcy, więc musiałam zrobić zapasy, aby później nie zamawiać przez Internet a do tego doszłyby koszty wysyłki. Sklep miałam bardzo blisko mieszkania, które wynajmowaliśmy, więc udałam się do sklepu - pochodziłam, poczytałam i spokojnie wybrałam odpowiednie produkty. Zakupy te poczyniłam w połowie czerwca, ale ze względu na mój ślub i zamieszanie wokół tego dnia nie miałam czasu Wam ich pokazać. Już teraz przynajmniej wiecie recenzji, jakich produktów możecie się spodziewać w najbliższych letnich miesiącach :)

  • Love2Mix, Organiczny Szampon Regeneracyjny z Efektem Laminowania
  • Regenerująca Maska do Włosów – Organiczne Avokado i Mango, Love 2 Mix
  • Szampon Rokitnikowy Intensywne Nawilżanie, Natura Siberica
  • Rokitnikowy Balsam do Włosów Suchych i Normalnych - Intensywne Nawilżenie, Natura Siberica Professional
  • Drożdżowa Maska Stymulująca Wzrost Włosów, Receptury Babuszki Agafii



14 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ta drożdżowa maska od Agaffi , bo miałam jajeczną ale spisała się średnio ;) Miałam bardzo mieszane uczucia co do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja drożdżowa ulubienica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    Zapraszam do siebie: http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosowe zapasy własnie się powoli wykruszają i muszę zrobić jakieś nowe zakupy :)! Twoje zdecydowanie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zapasy dość potężne...nie wiem kiedy ja to wszystko zużyję :P
    A ta maska drożdżowa od dawna mnie ciekawi..

    OdpowiedzUsuń
  6. Drożdżowa Maska Stymulująca Wzrost Włosów - ona czeka na mnie, aż ją kupię ;D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Maskę z efektem lamionowania miałam i chwaliłam sobie. Maskę drożdżową mam zamiar przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://paulinaaaablog.blogspot.com/2014/08/paula-znowu-powraca-do-blogowania.html
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie to wszystko wygląda :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, czekam na recenzję maski regenerującej :D
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Maska drożdżowa mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakoś kosmetyki Rosyjskie do włosów nie przypadły do gustu, co prawda jeszcze sporo z nich nie miałam okazji używać ale zniechęciły mnie. Co innego maseczki do twarzy czy produkty do ciała, te lubię.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...