środa, 24 września 2014

Pielęgnacja cery skłonnej do trądziku - aktualizacja


 Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj nadszedł czas na post dotyczący mojej pielęgnacji twarzy, a dokładniej mówiąc pokaże wam produkty, które aktualnie stosuję i z każdego jestem bardzo zadowolona. Aktualnie ze stanu mojej cery jestem bardzo zadowolona i tylko proszę Boga, aby nie wróciła do stanu z przed trzech lat. Do dzisiaj nie mam pojęcia dokładnie, czym spowodowany był wysyp i pojawienie się ostrego trądziku. W pielęgnacji dalej goszczą u mnie maści przeciwtrądzikowe przepisane przez dermatologa, kiedy mi się skończą na pewno ponownie się do niego udam...Lepiej zapobiegać niż leczyć ;)

Najważniejsze kroki w mojej pielęgnacji:
  • złuszczanie
  • nawilżanie
  • oczyszczanie 

Jeżeli chcecie wiedzieć jak wyglądała moja pielęgnacji wcześniej zapraszam do linków poniżej:

I najważniejszy post:

Pierwszym krokiem w oczyszczeniu mojej skóry z makijażu jest demakijaż za pomocą płynu micelarnego, tym razem w mojej łazience znalazł się micel z Garniera, który jest jednym z lepszych płynów micelarnych, ale i tak nie pozostaje wierna jednemu tylko non stop zmieniam na inne i testuję. Micela używam do demakijażu oczu jak i całej twarzy. Po dokładnym oczyszczeniu wacikami i płynem myję twarz dwa razy żelem nawilżającym z BeBeauty - przy pierwszym podejściu myję twarz żelem i dłońmi, zmywam, po czym nakładam, że jeszcze raz na twarz i oczyszczam szczoteczką Clarisonic Mia 2. 



Osuszam twarz i spryskuje wodą szungitową, która delikatnie nawilża skórę. Kiedy zostaję w domu, na twarz nakładam żel aloesowy, zaś, kiedy wykonuję makijaż twarz smaruję moim ulubionym kremem z Ziaji,   nawilżająco-matującym, a po jego wchłonięciu aplikuję filtr Capital Solei spf 50 z Vichy. 



Aktualnie testuję krem nawilżający pod oczy z Oeparol więc rano i wieczorem staram się nakładać go pod oczy oraz delikatnie na powieki. 

Kuracja antytrądzikowa cały czas trwa i obecnie używam żelu Epiduo oraz Acne-derm. Epiduo z tego, co mi się wydaje jest przepisywana tylko na receptę zaś Acne-derm możemy kupić bez recepty i nie kosztuję dużo. Maści te staram się stosować na zmianę, ale gdy jestem przed miesiączką i pojawia mi się kilka wyprysków stosuję kilka dni po kolei maść Epiduo. 



Raz na jakiś czas wykonuję peeling korundem, zmieszanym z żelem aloesowym. Dwa razy w tygodniu staram się nakładać na twarz maseczki oczyszczające. Poniżej przedstawiam Wam moje ostatnie odkrycia maseczkowe, które mogę Wam na własną odpowiedzialność polecić. Za jakiś czas na pewno przygotuję oddzielny post z ich udziałem ;) 



14 komentarzy:

  1. Ja teraz złuszczam się płynem od Paula's Choice, nawilżam Egyptian Magic, a maseczkuję glinkami - czerwoną, białą i Ghassoul. Płyn micelarny i żel się zgadza z Twoimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. micel Garniera to nie odłączny element mojej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę zrobić aktualizację pielęgnacji mojej twarzy, bo trochę się pozmieniało. Epiduo już skończyłam stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście trądzik mi nie straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta woda do psikania wygląda interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. płyn micelarny z Garniera uwielbiam <3 Kochana zapraszam do mnie na konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam maseczki oczyszczającej z ' AA ' ;)
    Lubie też kremy z ziaji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba powinnam wypić kawę... Patrzę na świecę i się zastanawiam po co ci świeca w pielęgnacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Micel z Garniera to mój pierwszy tego typu produkt, juz go wykończyłam, ale kiedyś chętnie kupię ponownie. Teraz stosuję micel z Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Płyn micelarny z Garniera jest genialny ;D!

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ten żel nawilżający ale miałam po nim jakieś krostki ;(

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/09/jesienna-chandra.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. Jakieś 2 miesiące temu nie potrafiłam sobie poradzić z tym co działo się na mojej twarzy.
    Zmieniłam codzienną pielęgnacje- peelingi , żele , toniki.
    Teraz jest znacznie lepiej , ale nadal muszę uważać na to co stosuje .
    Duży wpływ ma też stres , co u mnie pewnie jest jednym z powodów .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...