poniedziałek, 6 października 2014

Jesienne zakupy ubraniowe ;)

Cześć!

Niestety ciepły wrzesień już za nami i czas było wyruszyć na zakupy w poszukiwaniu cieplejszych rzeczy. W mojej szafie zrobiłam już przemeblowanie i wszystkie letnie ubrania schowałam na sam jej dół a cieplutkie sweterki wyciągnęłam na wierzch, aby było mi wygodnie i abym jeszcze dłużej nie spędzała czasu rano przez wyborem stroju. Priorytetem tych zakupów była nowa kurtka i buty zaś przypadkiem, jak zawsze całkiem przypadkiem do przymierzalni trafiły także inne rzeczy ;) A więc w sklepie Bershka, kupiłam kurtkę w karmelowym kolorze, pomyślałam, że parek w kolorze zielonym jest na ulicach dużo za dużo to postanowiłam wziąć właśnie ją. Kolor ten w tym sezonie także jest bardzo modny w nakryciach wierzchnich a zatem jeszcze trochę i wyrówna się ich ilość z zielonymi. Podążając za ciosem i za moją listą zakupów w tym też sklepie znalazłam czarne, proste buty, które możecie zobaczyć na samym końcu. Od dawna szukałam takich prostych w tym stylu. Do przymierzalni wzięłam dwa proste, T-shirt, których nigdy za wiele w szafie oraz jasne jeansy, do których w tym roku zaczęłam się przekonywać i zamierzam nosić także jasne spodnie podczas zimnych miesięcy. Od dawna podobały mi się koszule w czerwoną kratę, więc i ją wzięłam. W Stradivarius kupiłam luźną bluzeczkę w stylu folkowym, nie mam nic podobnego, więc trochę zmiany mi się przyda, do kasy zabrałam również długą, dosyć szeroką marynarkę oraz białe futerko. W Zarze tym razem kupiłam tylko torebkę, która idealnie nadaje się do noszenia na ramieniu, jest luźna i bardzo pakowna.


Pozdrawiam Sylwia

16 komentarzy:

  1. Kochana, a ile kosztowała ta parka? :) jeśli w przystępnej cenie to chyba się wybiorę przymierzyć, bo w sumie karmel to nie głupi pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 279 zł :) I była to jedna z tańszych, które oglądałam, ponieważ pozostałe kosztowały około 330 zł :(

      Usuń
    2. uuu sporo :/ ja szukam coś do 100.
      chyba że to na zimę to wtedy oki. ale ja szukam przejsciówki :)

      Usuń
  2. fajna kurteczka no i jeansy z dziurami

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula w kratę i sweterek/narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy <3 bardzo ladne te ostatnie buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie ciekawią spodnie, jak marka i cena ich ? Szukam podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna koszula. Ile chcą za nią?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta parka, ale teraz strasznie drogie są :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis i blog. Zapraszam do mnie : http://kaloriaspalona.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...