piątek, 3 października 2014

Mój wybawiciel! Cień w kremie, który pobił wszystkie bazy! Maybelline Color Tatoo...


Baz pod cienie w mojej karierze kolorówkowej miałam już kilka i żadna się nie sprawdziła! Może nie dosłownie, ponieważ niektóre sprawdzały się trochę lepiej a prawdę mówiąc inne w ogóle nie podołały wymaganiom, jakie im stawiałam zaś ten produkt, czyli cień w kremie z Maybelline pobił wszystkie, ponieważ żaden inny produkt nie przedłużał trwałości cieni na aż tak długo. Cień Color Tatoo kupiłam, ponieważ podobało mi się jego wykończenie i chciałam go używać, jako cień bazowy podczas wykonywania ciemniejszych makijaży. Taki makeup gości u mnie tylko od czasu do czasu, więc ten cień także i dużo czasu zeszło mi na tym, aby w końcu zorientować się, że to on utrzymuje moje cienie na miejscu przez całą noc podczas imprezy. Zazwyczaj po imprezie, od razu zmywałam makijaż nie oglądając w lusterku jak trzyma się podkład czy tym bardziej cienie, więc jego magiczne działania zauważyłam dopiero, kiedy zaczęłam używać jego mikroskopijne ilości do makijażu dziennego.


Tutaj już dawno zamieszczona recenzja tego produktu.  Ale koniecznie chciałam Wam o nim wspomnieć jeszcze raz! 


11 komentarzy:

  1. nie miałam go nigdy

    ________
    a u mnie?
    fashion za niską cenę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny kolor:-) swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i kocham stosować zwł. w połączeniu z jakimiś innymi błyszczącymi brązami i złotkami :) Zresztą sam też jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak chciałam go kupic to nie było :( online ciężko cos je dostać i odpuściłam ;) szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie się w niego zaopatrzyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie korzystałam :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi ogromnie miło ♥

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/10/kilometry.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam oba kolory no i świetne są :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne ich kolory są i trwałość i wgl cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam. Mam odcień On and on bronze i na powiece wygląda cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam go ostatnio, całkiem ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...