poniedziałek, 17 listopada 2014

Nowa pielęgnacja cery z Biochemią Urody! Walczymy z przebarwieniami....


Przyszła jesień, więc czas na zmiany... nie dość, że garderoby to i pielęgnacji włosów oraz koniecznie twarzy! W końcu mogę zacząć używać produktów z kwasami, ale co za tym idzie czas na zmianę kremów, podczas takich kuracji oraz silnych i zimnych wiatrów na zewnątrz moja skóra potrzebuje dobrego nawilżenia, więc konieczny był zakup kilku produktów oraz wyjęcie pozostałych z moich zapasów ;) Postanowiłam się zaopatrzyć w kilka nowych produktów, więc postawiłam w tym roku na Biochemię Urody. Walka z przebarwieniami i czasami wyskakującymi wypryskami dalej trwa, więc produkty, które wybrałam z ich asortymentu czytając ich opis (mam nadzieję) na pewno się sprawdzą!

Jeżeli miałyście te kosmetyki to koniecznie piszcie.


8 komentarzy:

  1. Ja nie miałam i nie znam, więc czekam jak się spiszą w walce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego masz;) testuj testuj i recenzuj:)

    _________________________
    najmodniejszy sweter sezonu na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna paka:) na mojej skórze dobrze sobie poradził z przebarwieniami Effaclar Duo + :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnych testów, ja tych kosmetyków nie miałam, więc będę wyczekiwać recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale czekam na efekty u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...